Tuesday 29 October 2013

Angin Adunan Kencang Eropah Utara . . .


SitiWanMahani - Hurricane kekuatan angin yang didera selatan Britain pada hari Isnin, meninggalkan jejak kemusnahan sebelum menuju ke arah timur ke tanah besar Eropah.

Dalam semua lebih daripada sedozen orang telah terbunuh disebabkan  pokok tumbang atau yang disapu keluar ke laut. Lain-lain terpaksa melarikan diri yang bertuah seperti seorang lelaki di Belanda yang merangkak keluar dari teksi pemandu beliau 'apabila angin kencang bertiup banyak lori dinyatakan beliau.

St.Jude digelar di UK, ribut adalah untuk sebab-sebab tertentu telah diberikan nama Kristian kerana ia menyelar ke Jerman dan Perancis dengan angin sehingga 160 kilometer sejam membawa hujan lebat.

Di Denmark seperti di tempat-tempat lain cuaca liar membawa keluar penonton walaupun amaran untuk tinggal di dalam bangunan. Pelajar Mike Holm menyifatkan keadaan cuaca yang buruk sebagai gila, “mereka adalah 10 kali lebih teruk daripada kita sudah biasa dengan,” kata beliau.

Bagi mereka yang merasakan mereka terpaksa pergi luar mereka berisiko serpihan yang berterbangan sebagai 2 wanita ditemui sebagai mereka berjuang untuk berjalan jalan di Denmark.

Strong winds batter northern Europe . . .

Hurricane strength winds which battered southern Britain on Monday, left a trail of destruction before heading eastwards into mainland Europe.

In all more than a dozen people have been killed mainly due to falling trees or being swept out to sea. Others had lucky escapes such as one man in The Netherlands who crawled out of his drivers' cab when strong winds blew over his articulated lorry.

Dubbed St.Jude in the UK, the storm was for some reason was given the name Christian as it slammed into Germany and France with winds of up to 160 kilometres per hour bringing torrential rain.

In Denmark as in other places the wild weather brought out onlookers despite warnings to stay indoors. Student Mike Holm described the adverse weather conditions as crazy, "they are ten times worse than we are used to," he said.

For those who felt they had to go outside they risked flying debris as two women discovered as they struggled to walk up a street in Denmark.



Setahun selepas superstorm Sandy dan Pulau Ellis 
akhirnya dibuka semula

SitiWanMahani - Ellis Island New York bandar ini, tempat di mana berjuta-juta pelawat pertama menyentuh tanah Amerika Syarikat telah akhirnya dibuka muzium semula.

Bagi tahun yang lalu yang telah ditutup kerana kuasa pemusnah Superstorm Sandy yang memusnahkan elektrik, telekomunikasi, bekalan air di pulau ini dan sistem kumbahan. Bagi David Luchsinger yang Penguasa Pulau Ellis dan Patung Liberty, pembukaan adalah satu perkembangan yang dialu-alukan:

“Rasanya indah. Ia adalah satu tahun saya tidak pernah melihat pelawat di sini jadi ia bermakna dunia kepada saya. Ia bermakna dunia kepada kakitangan saya untuk kembali dan buka lagi.” 12 bulan yang lalu ribut mengoyakkan melalui banyak di New York dan pantai New Jersey membunuh sekurang-kurangnya 150 orang dan memusnahkan, lebih daripada setengah juta rumah.

Salah seorang daripada mereka kehilangan tempat tinggal adalah Staten Island bermastautin Carol Diaz yang baru sahaja dapat pulang ke rumah.

“Ia membuatkan anda sedar bahawa anda tidak berada dalam kawalan segala-galanya. Dan anda sentiasa boleh berada di tempat yang mana anda tidak pernah terfikir anda akannya. Dan ia boleh berlaku satu malam. Ianya berlaku satu malam. Satu hari kita adalah betul-betul halus dan keesokan harinya kami kehilangan tempat tinggal.”

One year after superstorm Sandy and Ellis Island 
finally reopens . . .

New York city's Ellis Island, the place where millions of immigrants first touched US soil has at last reopened its museum.

For the past year its been closed due to the destructive force of Superstorm Sandy which destroyed the island's electrical, communication, water and sewage systems. For David Luchsinger who is Superintendent of Ellis Island and the Statue of Liberty, the reopening is a welcome development:

"It feels wonderful. It's been a whole year I haven't seen visitors here so it means the world to me. It means the world to my staff to be back and open again." Twelve months ago the storm tore through much of the New York and New Jersey shores killing at least 150 people and destroying , more than a half million houses..

One of those made homeless was Staten Island resident Carol Diaz who has only just been able to return home.

"It makes you realise that you're not in control of everything. And you could always be in that place where you never thought you would be. And it could happen one night. It happened one night. One day we were perfectly fine and the next day we were homeless."


Mengimbas fasad tahun lalu ‘Kejuruteraan HAARP ‘FRANKENSTORM’ Taufan Sandy - ditangkap pada SATELIT 
dan RADAR! . . .

SitiWanMahani - (Published on Oct 29, 2012) Anda tidak akan percaya mata anda apabila anda melihat apa yang video ini mendedahkan!! Satelit dan Radar ditangkap undulation (gerak mengombak) Infrasonic, Chemtrails enmass dan ChemDUMPING! Cuaca Pelbagai sistem stereng dan penciptaan ribut super, betul-betul di depan mata anda!

(Obama ketinggalan dalam pemilihan Adakah ini kejutan Oktober kita telah menjangkakan ribut ini adalah terlalu pelik dan pemasaan adalah luar biasa dan gabungan ini telah pernah dilihat sebelum ini. Ketiga-tiga fakta sahaja adalah petunjuk bahawa semua adalah bukan sebagai ia seolah-olah . . . ribut ini telah direka dan manilulated dengan niat . . . ia adalah kejam untuk meletakkan ia sedikit "Perexusrex)

Taufan Sandy - HAARP - Penciptaan Super Storm - Untuk dapatkan 
Obama dipilih semula? . . .

Definately HTA - HAARP Jenis Array gerak mengombak infrasonic. Tetapi ia bukan hanya pelbagai yang kita tahu sebagai HAARP di Alaska. Ia adalah satu miraid tatasusunan rangkaian ALP bekerja dalam konsert. Tatasusunan boleh dikisar berasaskan pemancar satelit, penggalak Field (bidang) isyarat antena, penerbangan berdasarkan, kapal berasaskan, tangan mudah alih atau juga diadakan. (Bergantung kepada penggunaan awam atau tentera.) Terdapat juga ALP gema isyarat pelampung walaupun terkeluar lautan kita. Diperkaya Ionospher w-chemtrail sebagai cermin frekuensi reflektif.

Anda perlu bertanya kepada diri sendiri siapa yang menerajui? Dan mengapa mereka melakukannya? Apa yang boleh diperolehi dengan memanipulasi ribut yang setakat ini telah membunuh lebih 40 orang, perjalanan kemusnahan dijangka untuk gerhana mana-mana pada abad ini di pantai timur setakat ini??!!

Rangkaian berita nasional AMARAN bahawa pilihan raya itu boleh dipengaruhi secara langsung, ditangguhkan atau terjejas kerana kemusnahan dan kehilangan perkhidmatan seperti elektrik, dan lain-lain perjalanan . . .

Sejak sebelum 50-an, teknik pengubahsuaian cuaca telah wujud. Malah, ancaman “Senjata Cuaca” begitu berlaku bahawa Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) merasakan ia perlu untuk menggubal perjanjian memastikan negara tidak akan menggunakan ini “Peperangan cara baru” terhadap satu sama lain. Mengapa draf PBB perjanjian jika pengubahsuaian cuaca adalah hanya teori TIPU-daya?

Perjanjian ditakrifkan “Senjata Cuaca” seperti berikut: “[. . .] istilah” pengubahsuaian teknik alam sekitar “merujuk kepada teknik apa-apa untuk mengubah melalui manipulasi sengaja proses semula jadi - dinamik, komposisi atau struktur Bumi, termasuk yang biota, litosfera, andatmosphere hidrosfera, atau angkasa lepas.”

(Questions and Answers) Soalan dan Jawapan dari Allah Ta’ala 
1,434 tahun yang lalu . . .

Firman Allah Taala: “Telah timbul BERBAGAI KEROSAKAN  dan BALA BENCANA di DARAT dan di LAUT dengan sebab apa yang telah dilakukan oleh tangan-tangan manusia; (timbulnya yang demikian) kerana Allah hendak merasakan mereka sebahagian dari balasan perbuatan-perbuatan buruk yang mereka telah lakukan, supaya mereka kembali (insaf dan bertaubat dari perbuatan syirik).” (Ar Rum QS30:41)

God Almighty says in the Holy Quran: “Corruption has appeared throughout the land and sea by (reason of) what the hands of people have earned so He may let them taste part of (the consequence of) what they have done that perhaps they will return (to righteousness)”.(QS 30:41)  


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...