Monday 23 September 2013

Canselor Jerman dan pemimpin Kesatuan Demokratik Kristian (CDU) Angela Merkel meraikan dengan ahli-ahli parti selepas pemilihan . . .

TOP NEWS Photos: Canselor Jerman dan pemimpin Kesatuan Demokratik Kristian (CDU) Angela Merkel meraikan dengan ahli-ahli parti selepas pemilihan pertama keluar dalam pilihan raya umum Jerman (Bundestagswahl) di ibu pejabat parti CDU di Berlin September 22, 2013. Canselor Angela Merkel memenangi kemenangan peribadi tanah runtuh dalam pilihan raya Jerman pada Ahad, meletakkan beliau dalam jangkauan majoriti mutlak pertama di Parlimen pada separuh abad, satu pengesahan nada kepimpinan mantap beliau dalam krisis euro. REUTERS/Fabrizio Bensch (GERMANY - POLITICS ELECTIONS TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Canselor Jerman Angela Merkel berlagak seperti dia membuang undi beliau semasa pilihan raya umum German (Bundestagswahl) pada tempat mengundi di dalam Berlin, September 22, 2013. Orang yang di sebelah kiri adalah suami Merkel Joachim Sauer. REUTERS/Fabrizio Bensch (GERMANY - POLITICS ELECTIONS TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Canselor Jerman dan konservatif Christian Democratic Union (CDU) pemimpin Angela Merkel memberikan ucapan semasa CDU pilihan raya perhimpunan kempen di Berlin September 21, 2013. Merkel kelihatan pada landasan yang betul untuk memenangi penggal ketiga dalam pilihan raya hujung minggu di Jerman tetapi menghadapi pertempuran untuk mengekalkan majoriti pusat-kanannya dan mengelakkan gabungan berpotensi memecah-belahkan dengan pusat-kiri REUTERS/Thomas Peter (GERMANY - POLITICS ELECTIONS TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Canselor Jerman dan konservatif Christian Democratic Union (CDU) pemimpin Angela Merkel (kiri), berdiri di sebelah Bavaria Negeri Perdana Menteri Horst Seehofer, gelombang semasa perhimpunan kempen pilihan raya di Fulda September 19, 2013. Merkel memohon satu penggal ketiga dalam pilihan raya parlimen pada 22 September. REUTERS/Ralph Orlowski (GERMANY - POLITICS ELECTIONS TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Gambar fail Gabungan Canselor Jerman Angela Merkel, membawa beg tangan yang membentuk warna bendera kebangsaan Jerman, kerana dia meninggalkan semasa sesi rumah yang lebih rendah parlimen Jerman Bundestag di Reichstag di Berlin. Merkel, anak perempuan seorang paderi Protestan bijaksana dari Jerman Timur, kelihatan pasti untuk memenangi penggal 4 tahun yang ke-3 dalam pilihan raya pada 22 September 2013, menjadikannya seorang daripada hanya 3 pemimpin selepas perang untuk mencapai feat itu, selepas Helmut Kohl dan Konrad Adenauer. Popular di rumah untuk pengendalian mantap beliau daripada krisis zon euro dan gaya kepimpinan yang sederhana, Merkel menghadapi cabaran dasar utama jika dia menang pada hari Ahad. Gambar yang diambil (LR) September 8, 2011, 12 September, 2012 dan Disember 15, 2011. REUTERS/Staff/Files (GERMANY - POLITICS TPX IMAGES OF THE DAY ELECTIONS – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Kakitangan meletakkan sentuhan terakhir (kenapa simbol Freemason/Illuminati)!? ke tangan tokoh lilin Canselor Jerman Angela Merkel sebelum persembahan di muzium lilin Madame Tussauds di Berlin, September 19, 2013. Angka lilin baru Merkel, yang kedua dalam koleksi Madame Tussauds telah dimodelkan pada gambar dari acara kempen tahun ini untuk pilihan raya umum akan datang, kata seorang jurucakap muzium. (Seorang kakitangan meletakkan sentuhan terakhir ke tangan seorang tokoh lilin Canselor Jerman Angela Merkel sebelum persembahan di muzium lilin Madame Tussauds di Berlin, September 19, 2013. Angka lilin baru Merkel, yang kedua di Madame Tussauds koleksi, telah mencontohi gambar dari acara kempen tahun ini untuk pilihan raya umum yang akan datang, kata seorang jurucakap muzium itu. REUTERS/Thomas Peter (GERMANY - POLITICS ELECTIONS ENTERTAINMENT TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Tirai jatuh pada 2 tokoh wax Canselor Jerman Angela Merkel semasa acara publisiti di muzium wax Madame Tussauds di Berlin, September 19, 2013. Angka wax baru Merkel di sebelah kiri telah dimodelkan pada gambar dari acara kempen tahun ini untuk pilihan raya umum yang akan datang. Angka wax tua telah dimodelkan pada imej-imej yang diambil ketika dia pertama memegang jawatan Canselor pada tahun 2005, kata seorang jurucakap muzium itu. REUTERS/Thomas Peter (GERMANY - POLITICS ELECTIONS ENTERTAINMENT TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Orang mengambil gambar di hadapan poster kempen pilihan raya menunjukkan Canselor Jerman dan ketua Kesatuan Demokratik Kristian pihak (CDU) Angela Merkel di Berlin September 19, 2013. Pengundi Jerman akan mengambil ke pemilihan dalam pilihan raya umum pada 22 September. REUTERS/Fabrizio Bensch (GERMANY - POLITICS ELECTIONS TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Pelancong meniru tanda isyarat (kenapa simbol Freemason/Illuminati)!? tangan rombus Canselor Jerman Angela Merkel kerana mereka berdiri di sebelah angka wax beliau di muzium lilin Madame Tussauds di Berlin, September 19, 2013. Angka lilin baru Merkel, yang ke-2 di Madame Tussauds koleksi, telah mencontohi gambar dari acara kempen tahun ini untuk pilihan raya umum yang akan datang, kata seorang jurucakap muzium itu. REUTERS/Thomas Peter (GERMANY - POLITICS ELECTIONS ENTERTAINMENT TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...