Monday 30 September 2013

Israel mendakwa Tehran bercakap manis adalah hanya helah untuk program nuklear negara itu lebih banyak masa - dan dia bersumpah untuk membuktikan ia di White House dan di Perhimpunan Agung PBB . . .



SitiWanMahani - Israel Kaunter-Serangan: Netanyahu berjanji untuk menangkis ‘kata-kata manis’ Iran. Perdana Menteri Israel yang mempunyai misi untuk menggagalkan usaha Iran baru-baru ini untuk ‘unfreeze’ hubungannya dengan Barat. Benjamin Netanyahu mendakwa Tehran bercakap manis adalah hanya helah untuk membeli program nuklear negara itu lebih banyak masa - dan dia bersumpah untuk membuktikan ia di White House dan di Perhimpunan Agung PBB. RT di Timur Tengah wartawan Paula Slier melihat apa yang diharapkan daripada Kaunter-Serangan pemimpin Israel.

Israel on Counter-Offensive: Netanyahu vows to rebut Iran's 'sweet talk' The Israeli Prime Minister's on a mission to thwart Iran's recent efforts to unfreeze its relations with the West. Benjamin Netanyahu claims Tehran's sweet talk is just a trick to buy the country's nuclear programme more time - and he's vowing to prove it in the White House and at the UN General Assembly. RT's Middle East correspondent Paula Slier looks at what to expect from the Israeli leader's counter-offensive.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...