Sunday 22 September 2013

URGENT NEWS REGARDING ISEEK 2013 !??? . . .

BERITA PENTING BERHUBUNG ISEEK 2013 !??? . . .

SitiWanMahani - Assalamu'alaikum, teman-teman, rakan sekerja, dan penyokong KN-OW. Kami kesal untuk memberitahu anda bahawa disebabkan oleh keadaan yang tidak diduga, ISEEK tidak akan berlaku pada Sabtu 21, September 2013.

Sebab untuk ini adalah bahawa awal hari ini tempat yang memberikan kita kata 2 - sama ada kita keluarkan beberapa penceramah daripada program ini dan terus, atau kita tidak mengadakan acara ini semua.

Kami berdiri untuk keadilan dan kita berdiri oleh penceramah kami. Walaupun langkah-langkah yang amat teliti kita mengambil untuk memastikan sesuatu seperti ini tidak akan berlaku, malangnya, kadang-kadang walaupun rancangan terbaik dibentangkan namun boleh datang tidak membuahkannya hasil.

Semuanya melalui kehendak Allah semata-mata.



ACARA MESTI DI TERUSKAN

Walau bagaimanapun, kami tidak berputus asa atau penentuan untuk memberikan ANDA, wahai teman, dengan pengetahuan yang ada kita memang layak. Usaha kami untuk menegakkan prinsip teras menyebarkan maklumat yang paling relevan, tepat, dan penting kepada anda dan seluruh masyarakat DUNIA tidak boleh, dan tidak akan, akan dihentikan. Ini adalah tidak adil, dan, kini, lebih daripada kebiasaannya, kita mesti meneruskan usaha kita banyak lagi  daripadanya sebelum ini.

ISEEK . . . RELOADED ?

Mereka boleh cuba dan cuba . . . tetapi Allah adalah sebaik-baik perancang. Kami akan KEMALI lagi - besar dan lebih baik berbanding sebelum ini insyaAllah.

Dengan semangat ini, jika anda ingin masih mendapat manfaat daripada ceramah daripada penceramah, ulama dan pakar-pakar yang mana adalah disebabkan untuk berkongsi pengetahuan mereka di ISEEK 2013, kami menawarkan bayaran balik sebahagian kepada orang-orang yang telah dibayar untuk tiket mereka (atau tinggal akses link). Pembayaran balik separa akan melayakkan anda akses kepada Laman Web yang akan menyiarkan semua ceramah daripada penceramah yang telah ditetapkan untuk hadir pada ISEEK, dan mungkin banyak lagi, yang dihoskan oleh KN-OW pada 12 Oktober 2013 . Laman Web ini akan dijual pada harga £ £4.99 (GBP ).

Butiran dan jadual penuh akan menyusul seperti yang kita berusaha ke arah usaha ini. Mereka boleh membatalkan tempat tetapi mari kita lihat bagaimana mereka hentikan yang satu ini. Kami memerlukan bantuan anda untuk membantu yang ini Insya'Allah benar-benar virus.

** Mereka yang ingin menuntut bayaran balik sepenuhnya masih boleh berbuat demikian . **

Untuk menuntut bayaran balik penuh anda atau sebahagian, sila hantar e -mel kepada iseek@kn-ow.com menunjukkan pilihan yang anda pilih.

Kami memohon maaf ikhlas kita jika kami telah menyebabkan anda sebarang kesulitan.

Memandangkan kita hanya lebih 24 jam untuk acara itu jika mana-mana anda telah membelanjakan kos yang ketara sudah sila email kami dengan butir-butir dan kita akan lihat jika ada apa-apa yang boleh kita lakukan.

Kami jelas kecewa tetapi kita memberi jaminan kepada anda bahawa kami akan terus terhalang dan membuat anda dimaklumkan mengenai perkembangan selanjutnya kerana ianya berlaku.

Sehingga itu, menyimpan dahaga untuk pengetahuan yang kuat, dan sentiasa mencari kejelasan tentang realiti!


URGENT NEWS REGARDING ISEEK 2013

Assalamu'Alaikum, friends, colleagues, and supporters of KN-OW.  We regret to inform you that due to unforeseen circumstances, ISEEK will not be taking place this Saturday.

The reason for this is that earlier today the venue gave us an ultimatum - either we remove a number of speakers from the programme and continue, or we don't hold the event at all.

We stand for justice and we stand by our speakers. Despite the extremely thorough measures we took to assure something like this would not happen, unfortunately, sometimes even the best laid plans cannot come to fruition.

Everything is through the will of Allah alone.

THE SHOW MUST GO ON

However, we have not lost hope or determination to provide YOU, dear friend, with the knowledge you rightly deserve. Our efforts to uphold the core principle of disseminating the most relevant, accurate, and important information to you and the rest of the global community can not, and will not, be quelled. This is unjust, and, now more than ever, we must continue our efforts even more ardently than before.

ISEEK . . . RELOADED?

They can try and try... but Allah is the best of planners. We will be BACK - bigger and better than ever insha'allah.

With this spirit in mind, should you wish to still benefit from the talks of the speakers, scholars, and experts who were due to share their knowledge at ISEEK 2013, we are offering a partial refund to those who have already paid for their ticket (or live link access). The partial refund will entitle you access to a WEBCAST that will broadcast all the talks from the speakers who were set to present at ISEEK, and possibly more, hosted by KN-OW on October 12th, 2013. The Webcast will be priced at £4.99 (GBP).

Details and a full schedule will follow as we work towards this endeavour. They can cancel the venue but let's see how they stop this one. We need your help to make this truly viral insha'allah.

**Those who wish to claim a full refund can still do so.**

To claim your full or partial refund, please send an e-mail to iseek@kn-ow.comindicating which option you choose.

We offer our sincerest apologies if we have caused you any inconvenience.

Given we are just over 24 hours to the event if any of you have incurred significant cost already please do email us with details and we will see if there is anything we can do.

We are obviously bitterly disappointed but we assure you that we will continue undeterred and keep you informed of further developments as they occur.

Until then, keep the thirst for knowledge strong, and always seek clarity about reality!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...