Sunday 15 September 2013

Warkah terkini dari Syeikh Imran Hosein Rahmatullahi 'alaih . . .



Peranan Kerajaan Saudi, ZIONIS dan Dajjal 
dalam Huru-hara di Mesir . . . 

AsSalaamu ‘alaikum!

Kajian saya di dalam Ilmu AkhirZAMAN membolehkan saya memahami tentang tindakan berani dan terburu-buru (seakan cuai) Kerajaan Saudi yang mengenepikan pihak Ikhwan Al ‘Muslimoon sebaliknya memberikan sokongan penuh kepada pihak Tentera Mesir.

Penjelasan saya ialah, zaman Pax Americana sekarang sedang berakhir, dimana pihak Washington telah diperkecil-kecilkan dengan menerima tamparan hebat dari Kerajaan Saudi yang telah membantah arahan mereka secara terang2an yang dilakukan secara terancang, lantas meletakkan Kerajaan Amerika Syarikat di dalam dilemma yang amat mengejutkan. (kebingungan, terpinga2 tentang tindakan Saudi)

Hakikat dari peristiwa ini menunjukkan (secara nyata dan terang) bahawa Kerajaan Saudi bukanlah lagi ‘budah suruhan’ yang selama ini patuh pada tuannya; Amerika. Bahkan ianya jauh lebih daripada itu.

Hakikatnya, Rejim Saudi sedang berkhidmat untuk sang Dajjal yang sedang memasuki Peringkat Fasa Ketiga di mana satu hari seperti seminggu dan zaman Pax Judaica (ZIONIS) sekarang akan cuba menggantikan zaman Pax Americana (sebagai kuasa, pemerintah DUNIA). Dan Arab Saudi sedang memainkan peranan yang aktif (dan terlibat secara langsung) dalam memastikan hasrat ‘Peralihan Kuasa’ ini tercapai.

Inilah sebenarnya hakikat “Tanduk Syaitan dari Najd”.

Salam kasih,

INH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...