Sunday 27 October 2013

Kanak-kanak Syria menunggu sebagai doktor Bulgaria melakukan pemeriksaan perubatan di pusat pelarian di Sofia . . .

TOP NEWS Photos: Kanak-kanak Syria menunggu sebagai doktor Bulgaria melakukan pemeriksaan perubatan di pusat pelarian di Sofia 26 Oktober 2013. Doktor dari Bulgaria Alexandrovska University hospital dan sukarelawan melawat pusat-pusat pelarian di ibu negara Bulgaria sejak 19 Oktober 2013, menyediakan pemeriksaan perubatan untuk pelarian, lapor media tempatan. REUTERS/Stoyan Nenov (BULGARIA - SOCIETY HEALTH TPX IMAGES OF THE DAY- think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Lelaki memadamkan api2 membakar selepas sebuah bom kereta meletup berhampiran sebuah sekolah di mana bengkel latihan bagi pilihan raya majlis perbandaran telah diadakan, di Benghazi 26 Okt 2013. Tiada orang cedera dalam kejadian itu. REUTERS/Esam Omran Al-Fetori (LIBYA - CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY- think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Polis tentera tenbak gas pemedih mata ke arah penunjuk perasaan dari kumpulan yang dipanggil Black Bloc, semasa protes terhadap keadaan buruk pengangkutan awam, di Sao Paulo 25 Oktober 2013. REUTERS/Nacho Doce (BRAZIL - POLITICS CIVIL UNREST TRANSPORT CRIME LAW TPX IMAGES OF THE DAY- think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Pejuang Free Syrian Army bersedia untuk api roket buatan sendiri ke arah pasukan yang setia kepada Presiden Bashar Al-Assad di Ashrafieh, Aleppo 25 Okt 2013. REUTERS/Aref Hretani (SYRIA - POLITICS CIVIL UNREST CONFLICT TPX IMAGES OF THE DAY- think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Gambar fail Brandenburg Gate digambarkan dalam tingkap kedutaan Amerika di Berlin 17 Jun 2013. Jerman marah memanggil duta Amerika Syarikat buat kali pertama dalam ingatan hidup Oktober 24, 2013, lebih syak wasangka Washington bugged telefon Canselor Angela Merkel, dalam terburuk meludah antara sekutu rapat dalam satu dekad. Isu itu dikuasai perbincangan pada sidang kemuncak Eropah pada hari Khamis, yang menyebabkan Merkel untuk menuntut bahawa serangan Amerika Syarikat “tidak mengintip” perjanjian dengan Berlin dan Paris pada akhir tahun ini. White House tidak menafikan ‘bugging’, berkata sahaja ia tidak akan berlaku pada masa depan. REUTERS/Tobias Schwarz/Files (GERMANY - POLITICS CITYSPACE TPX IMAGES OF THE DAY- think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Canselor Jerman Angela Merkel tiba di Kesatuan Eropah pemimpin sidang kemuncak di Brussels 25 Oktober 2013. Merkel menuntut pada hari Khamis bahawa Amerika Syarikat menyerang “tidak mengintip” perjanjian dengan Berlin dan Paris menjelang akhir tahun ini, berkata pengintipan dakwaan terhadap dua Washington terdekat EU sekutu terpaksa dihentikan. Bercakap kepada pemberita selepas mengadakan perbincangan dengan pemimpin-pemimpin Kesatuan Eropah yang dikuasai oleh dakwaan bahawa Agensi Keselamatan Negara Amerika Syarikat telah dilihat beribu-ribu rekod telefon Perancis dan dipantau telefon bimbit peribadi Merkel, Canselor berkata beliau mahu tindakan daripada Presiden Barack Obama, bukan sekadar kata-kata apologetik. REUTERS/Laurent Dubrule (BELGIUM - POLITICS TPX IMAGES OF THE DAY- think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Perdana Menteri Luxembourg Jean-Claude Juncker tiba di Kesatuan Eropah pemimpin sidang kemuncak di Brussels 25 Oktober 2013. Tuduhan Jerman dan Perancis yang Amerika Syarikat telah menjalankan operasi mengintip di negara-negara mereka, termasuk mungkin telefon bimbit ‘bugging’ Canselor Angela Merkel, berkemungkinan menguasai mesyuarat pemimpin EU 'bermula pada hari Khamis. REUTERS/Laurent Dubrule (BELGIUM - POLITICS TPX IMAGES OF THE DAY- think IN pictures @1WORLDCommunity)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...