Friday 6 December 2013

PENCURI Paris melarikan JAM tangan bernilai € 800,000 euro . . .



SitiWanMahani - Lelaki bersenjata telah menyerbu sebuah kedai barang kemas mewah di Paris, melarikan JAM tangan bernilai € 800,000 euro bernilai barang rampasan. Menurut saksi perompak memasuki barang kemas berhampiran Vendome Tempat ikonik di Paris dan mengugut kakitangan sebelum mengambil kira-kira 20 jam tangan.

Menurut Yohann Marras dari kesatuan sekerja Polis: “Mereka dimasukkan, lelaki itu menunjukkan punggung daripada revolver dia di tali pinggang Sementara itu, wanita itu mengambil berpuluh-puluh jam tangan dan meletakkannya di dalam beg Mereka kemu-diannya meninggalkan kedai dengan berjalan kaki . . .”

Ia adalah yang terbaru dalam rentetan heists bertaraf tinggi pada barangan kemas Perancis di bulan-bulan kebelakangan ini. Memegang Kapak tampuk perompak mensa-sarkan kedai lain di Place Vendôme mencuri jam tangan bernilai ratusan ribu euro.

Paris thieves run off with 800,000 euros worth of watches

Armed men have raided a luxury jewellery store in Paris, making off with 800,000 euros worth of loot. According to witnesses the robbers entered the jewellers near the iconic Place Vendôme in Paris and threatened the staff before taking around twenty watches.

According to Yohann Marras from the Police trade union: “They entered, the male showed the butt of a revolver he had in his belt. Meanwhile, the lady took dozens of watches and placed them in a bag. They then left the shop on foot.”

It is the latest in a string of high-class heists on French jewellers in recent months. Axe wielding robbers targeting another store on Place Vendôme stole watches worth hundreds of thousands of euros.

TOP NEWS Photos: View pemasangan Le Prince des Lumieres oleh artis Damien Fontaine semasa raptai untuk Festival Cahaya di pusat bandar Lyon lewat malam 5 Dis 2013. Pesta Cahaya, dengan pereka dari seluruh DUNIA, adalah salah satu yang paling terkenal Perayaan Lyon setakat ini dan akan berlangsung dari 6 Disember - 9 Disember, 2013. Gambar diambil 5 Disember 2013. REUTERS/Robert Pratta (FRANCE - SOCIETY TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: View pemasangan Corner Cina dengan artis Li Li dan sokongan daripada bandar Canton di d'Tete Atau parc semasa raptai untuk Festival Cahaya di pusat bandar Lyon lewat malam 5 Dis 2013. Pesta Cahaya, dengan pereka dari seluruh DUNIA, adalah salah satu yang paling terkenal Perayaan Lyon setakat ini dan akan berlangsung dari 6 Disember - 9 Disember, 2013. Gambar diambil 5 Disember 2013. REUTERS/Robert Pratta (FRANCE - SOCIETY TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

United Kingdom Banjir Beribu-ribu Tentera berpindah . . .


SitiWanMahani - Cuaca yang teruk adalah melanda Britain pada hari Jumaat, dengan beribu-ribu dipindahkan berikutan lonjakan pasang surut sepanjang pantai timur dan salji amaran di tempat di Scotland. Ribut telah snarled lalu lintas dan tersingkir kekuatan untuk puluhan ribu.

UK Floods Force Thousands to Evacuate

Severe weather is hitting Britain on Friday, with thousands evacuated due to a tidal surge along the east coast and snow alerts in place in Scotland. The storm has snarled traffic and knocked out power to tens of thousands.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...