Wednesday 11 December 2013

PROTOTAIP "parcelcopter" dari Jerman kumpulan pos dan logistik Deutsche Post DHL terbang di hadapan ibu pejabat syarikat itu di Bonn . . .

TOP NEWS Photos: prototaip "parcelcopter" dari Jerman kumpulan pos dan logistik Deutsche Post DHL terbang di hadapan ibu pejabat syarikat itu di Bonn 9 Disember, 2013. DHL pada hari Isnin menunjukkan prototaip yang "parcelcopter," yang merupakan microdrone diubahsuai bahawa kos € 40.000 ($ 54,900) dan boleh membawa pakej sehingga 1.2 kg (£ 2,65). REUTERS/Wolfgang Rattay (GERMANY - SCIENCE TECHNOLOGY BUSINESS TPX IMAGES OF THE DAY- think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Satu kawanan burung merpati terbang dengan prototaip ‘parcelcopter’ dari Jerman kumpulan pos dan logistik Deutsche Post DHL di Bonn 9 Disember 2013. DHL pada hari Isnin menunjukkan prototaip yang ‘parcelcopter,’ yang merupakan microdrone diubahsuai bahawa kos € 40.000 ($ 54,900) dan boleh membawa pakej sehingga 1.2 kg (£ 2,65). REUTERS/Wolfgang Rattay (GERMANY - SCIENCE TECHNOLOGY TRANSPORT ANIMALS BUSINESS TPX IMAGES OF THE DAY- think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Sheryl Crow melakukan ‘Wagon Wheel’ dengan Darius Rucker semasa ke-4 tahunan Anugerah Amerika Negara di Las Vegas, Nevada 10 Disember 2013. REUTERS/Lucy Nicholson (UNITED STATES - ENTERTAINMENT TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Seorang wanita Syria kelihatan dari tingkap sebuah bekas di sebuah kem pelarian di Harmanli, 280km (174 batu) timur Sofia 9 Dis 2013. Bulgaria adalah kini hosting beberapa 8,800 pencari suaka dan pelarian, kira-kira 2/3 daripada mereka adalah Syria, menurut UNHCR. Bulgaria, negara Kesatuan Eropah yang paling miskin, secara purata menerima hanya kira-kira 1,000 pencari suaka dan pelarian setahun. REUTERS/Pierre Marsaut (BULGARIA - SOCIETY IMMIGRATION POLITICS TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama (C) berkongsi seketika dengan Perdana Menteri Denmark Helle Thorning-Schmidt (dariKiri) sebagai isterinya, wanita pertama Michelle Obama kelihatan di (dariKanan) semasa perkhidmatan peringatan untuk lewat Presiden Afrika Selatan Nelson Mandela di Bank Negara Pertama stadium, juga dikenali sebagai Soccer City, di Johannesburg 10 Disember 2013. Pemimpin-pemimpin DUNIA, dari Obama untuk Cuba Raul Castro, akan memberi penghormatan kepada Mandela pada peringatan yang akan ingat hadiah beliau untuk membawa bersama-sama musuh seluruh membahagi politik dan perkauman.REUTERS/Kai Pfaffenbach (SOUTH AFRICA - POLITICS OBITUARY TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama (dariKiri) disambut oleh Presiden Cuba Raul Castro (tengag) sebelum memberikan ucapannya, sebagai Presiden Brazil Dilma Rousseff memandang, pada perkhidmatan peringatan bagi lewat Presiden Afrika Selatan Nelson Mandela di Stadium bola sepak Pertama Bank Negara, juga dikenali Bola Sepak bandar, di Johannesburg 10 Disember 2013. Obama berjabat tangan Castro pada memorial untuk Mandela pada hari Selasa, satu sikap yang jarang2 berlaku antara pemimpin kedua-dua negara bertelagah selama lebih daripada setengah abad. REUTERS/Kai Pfaffenbach (SOUTH AFRICA - POLITICS OBITUARY TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama duduk belakang tingkap ditutup dengan hujan selepas berucap pada perkhidmatan peringatan bagi lewat Presiden Afrika Selatan Nelson Mandela di Stadium bola sepak kajapung di Johannesburg 10 Disember 2013. Pemimpin-pemimpin DUNIA, dari Obama untuk Cuba Raul Castro, akan memberi penghormatan kepada Mandela pada peringatan yang akan ingat hadiah beliau untuk membawa bersama-sama musuh seluruh membahagi politik dan perkauman. REUTERS/Kai Pfaffenbach (SOUTH AFRICA - POLITICS OBITUARY TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Ayam2 melarikan diri daripada hujan dan sejuk berhampiran rumah pusaka bekas Presiden Afrika Selatan Nelson Mandela di Qunu, 10 Disember, 2013. Afrika Selatan wira anti-apartheid Mandela mati berumur 95 di rumah Johannesburg pada 5 Disember selepas jangkitan paru-paru yang berpanjangan. REUTERS/Rogan Ward (SOUTH AFRICA - SOCIETY ANIMALS OBITUARY POLITICS TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Satu lambaian wanita untuk Tapeko (tengah) dan melahirkan anak lumba-lumba lelaki beliau baru di Zoo Brookfield di Chicago, Illinois, 10 Disember, 2013. Anak lumba-lumba yang dilahirkan 8 minggu lalu, masih belum dinamakan. REUTERS/Jim Young (UNITED STATES - ANIMALS SOCIETY TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Awan berbaring rendah daripada ribut salji yang mengaburkan latar langit New York 10 Disember 2013. REUTERS/Lucas Jackson (UNITED STATES - ENVIRONMENT CITYSCAPE TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLD Community)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...