Friday 3 January 2014

lelaki Tuareg dan Anak PEREMPUANNYA BERDIRI di SEBELAH KHEMAH di padang pasir, dalam Ghat Festival ke-19 . . .

TOP NEWS Photos: Seorang lelaki Tuareg dan anak perempuannya berdiri di sebelah khemah di padang pasir, dalam Ghat Festival ke-19 Kebudayaan dan Pelancongan, di Ghat, di padang pasir Libya kira-kira 1,360 km (845 batu) selatan Tripoli 28 Disember 2013. Dalam acara tahunan itu, pelancong dan suku-suku Tuareg dari rantau ini bertemu untuk meraikan budaya tradisional Tuareg, cerita rakyat dan warisan. Gambar diambil 28 Dis 2013. REUTERS/Esam Omran Al-Fetori (LIBYA - TRAVEL SOCIETY TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Kumpulan kugiran asli Murzuq melakukan sebuah lagu popular, semasa Ghat Festival ke-19 Kebudayaan dan Pelancongan, di Ghat, kira-kira 1,360 km (845 batu) selatan Tripoli 29 Disember 2013. Dalam acara tahunan itu, suku-suku Tuareg dari rantau ini dan pelancong bertemu untuk meraikan Tuareg tradisional budaya, cerita rakyat dan warisan. Gambar diambil 29 Disember 2013. REUTERS/Esam Omran Al-Fetori (LIBYA - TRAVEL SOCIETY TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Konfeti terjatuh di atas berpesta di tengah malam semasa sambutan Malam Tahun Baru di Times Square di New York 1 Januari, 2014. REUTERS/Gary Hershorn (UNITED STATES - SOCIETY ANNIVERSARY TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Orang2 sembahyang pada hari pertama tahun baru di Meiji Shrine, Tokyo 1 Jan 2014. Ramai orang dari seluruh Jepun melawat tempat-tempat suci dan kuil-kuil untuk membuat hasrat tahun baru mereka berdoa untuk keselamatan isi rumah, hubungan yang baik dan kejayaan dalam perniagaan pada hari pertama Tahun Baru. REUTERS/Yuya Shino (JAPAN - SOCIETY TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Seorang pekerja yang telah mengambil bahagian dalam protes yang diiringi oleh tentera Kemboja selepas pertempuran meletus, di pinggir Phnom Penh Jan 2, 2014. Askar Kemboja pada hari Khamis berpecah tunjuk perasaan oleh pekerja-pekerja kilang mogok, yang menuntut 2 kali ganda daripada gaji mereka, saksi dan hak seorang pekerja tersebut. Sekitar 100 askar dengan gear rusuhan dari pangkalan berhampiran telah dikerahkan untuk menggerakkan pekerja yang telah membantah di luar kilang mereka kira-kira 20km (12 batu) barat ibu Phnom Penh ini. REUTERS/Samrang Pring (CAMBODIA - MILITARY CIVIL UNREST BUSINESS EMPLOYMENT TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Pejuang2 Free Syrian Army menyediakan pelancar roket buatan tempatan di Old Aleppo, 31 Disember, 2013. Gambar diambil 31 Disember 2013. REUTERS/Abdalrhman Ismail (SYRIA - POLITICS CIVIL UNREST CONFLICT TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Para pejuang Free Syrian Army terletak di atas sofa merah dalam kejiranan Jeb Chalabi, West Aleppo 31 Dis, 2013. REUTERS/Ammar Abdullah (SYRIA - POLITICS CIVIL UNREST CONFLICT TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Banduan Palestin Rami Barbakh yang dibebaskan, yang ditahan oleh Israel selama 20 tahun, memeluk oleh ibunya di rumahnya di Khan Younis, di selatan Semenanjung Gaza 31 Disember 2013. Israel membebaskan 26 tahanan Palestin pada hari Selasa, hari sebelum Setiausaha Negara Amerika Syarikat John Kerry adalah disebabkan kembali di Timur Tengah untuk menekan kedua-dua pihak bersetuju perjanjian damai rangka kerja. REUTERS/Ibraheem Abu Mustafa (GAZA - POLITICS CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Gadis Kashmir memegang bayi dalam pangkuannya sambil duduk di tengah-tengah runtuhan rumahnya selepas kebakaran di Dhobi Ghat, di pinggir Srinagar 30 Dis 2013. Sekurang-kurangnya 14 buah rumah kediaman telah langsung mencabuli dalam api pada malam Ahad, menurut penduduk. Tidak ada laporan mangsa di dalam api, kata pegawai. REUTERS/Danish Ismail (INDIAN-ADMINISTERED KASHMIR - DISASTER TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLD Community)

TOP NEWS Photos: Seorang lelaki membawa kuda sebagai dia berjalan lalu mesej yang ditinggalkan oleh pengunjung pada malam Tahun Baru, bersama-sama Pantai Karachi Clifton 31 Disember, 2013. REUTERS/Athar Hussain (PAKISTAN - TPX IMAGES OF THE DAY SOCIETY ANIMALS– think IN pictures @1WORLD Community)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...