Monday 6 January 2014

SOC - Epic MELAMPAU Daripada BUMI AkhirZAMAN 2013 Ulasan Massa Laporan Media . . .



SitiWanMahani AMARAN: Video ini mungkin terlalu sengit dan dramatik untuk seseten-gah penonton untuk mengendalikan. Budi bicara penonton dinasihatkan! (WARNING: This video may be too intense and dramatic for some viewers to handle. Viewer discretion is advised)!

Peristiwa cuaca yang melampau untuk 2013 di sini pada video ini. 2013 adalah salah satu tahun banyak yang ekstrem dalam rekod ribut terbesar, yang paling terbesar tornados bola api yang banjir terbesar dan senarai seterusnya. (Extreme weather events for 2013 here on this video. 2013 was one of the more extreme years on record with the biggest storms, the biggest tornados the most fireballs the biggest floods and the list goes on).

Terima kasih semua untuk berkongsi acara dan terima kasih untuk menonton semua sepanjang 2013. Saya tidak mahu tahu apa yang kita berada dalamnya untuk tahun 2014 jika trend keterlaluan ini berterusan. (Thank you all for sharing events and thanks for watching all throughout 2013. I don't want to know what we are in for in 2014 if the trend of these extremes continues).

* Siri ini tidak bermakna DUNIA ini berakhir! Ini adalah dokumentari daripada siri peristiwa cuaca yang melampau yang membawa kepada perubahan bumi lebih besar. Jika anda mengikuti siri ini, maka anda melihat tanda-tandanya. *(This series does not mean the world is ending! These are documentaries of series of extreme weather events that are leading to bigger earth changes. If you are following the series, then you are seeing the signs).

*Soundtrack*
1)Phantom Power - Never Surrender
2) Cue Factory Music - Saturn
3) Two Steps From Hell - Rebirth

Maaf jika ada sebarang kesilapan (Sorry for any mistakes)

Terima kasih kepada orang-orang yang filemkan ini dan saluran berita2 yang meliputi peristiwa-peristiwa ini ! Saya tidak mempunyai apa-apa video ini. (Thank you to the ones that film and the news channels that cover these events! I don't own any of these videos).

NOTIS PENGGUNAAN SAKSAMA: Video ini mungkin mengandungi bahan hak cipta. Bahan tersebut disediakan untuk tujuan pendidikan sahaja. Ini merupakan ‘penggunaan adil’ apa-apa bahan hak cipta seperti yang diperuntukkan dalam Tajuk 17 USC seksyen 107 Hak Cipta Amerika Syarikat. (FAIR USE NOTICE: This video may contain copyrighted material. Such material is made available for educational purposes only. This constitutes a 'fair use' of any such copyrighted material as provided for in Title 17 U.S.C. section 107 of the US Copyright).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...