Wednesday 29 October 2014

PANJI palsu: Ibu Welsh KREN bendera ISLAM, MENGUTUK ISIS 'bajingan' . . .

Reuters/Stringer

yaSalam Seorang ibu Muslim yg terbang bendera hitam Islam di luar rumahnya di Wales yang terpaksa memberitahu jiran-jiran dia tidak menyokong negara Islam (SI/ISIS/ISIL), penjenamaan kumpulan " bajingan" yang tidak mewakili iman

Shazia Ramzan, 35, dari Newport, mengibarkan bendera hitam dengan tulisan Arab putih, yang dikenali sebagai "Bendera Abbas". Standard ini digunakan oleh Muslim Syi'ah untuk menandai bulan Muharram, tempoh suci peringatan akan kesyahidan cucu Rasulullah Shallallahu Alayhi wa Sallam, Hussain Rayhi 'Allahu Anhu.

Namun, bendera Abbas yang mempunyai beberapa persamaan dengan reka bentuk banner rasmi yang digunakan oleh ISIS, menyebabkan kejutan dan kemarahan di kalangan jiran-jiran Ramzan ini.

"Kami tidak mahu menimbulkan kesedihan dengan meletakkan bendera ke atas. Tetapi saya takut bahawa rumah kami akan bata, "Ramzan mengatakan kpd South Wales Evening Post.

"Negara Islam adalah bajingan. Islam tidak mengatakan apa yang mereka zahirkan; Islam yang cantik dan agama yang benar jika diikuti dengan betul."

FALSE flag Welsh MUM hoists ISLAMIC banner, 
Condemns ISIS 'SCUMBAG' . . .

A Muslim mother who flew a black Islamic flag outside her home in Wales has been forced tell her neighbors she does not support Islamic State (IS/ISIS/ISIL), branding the group “scumbags” that do not represent the faith

Shazia Ramzan, 35, from Newport, hoisted the black flag with white Arabic lettering, known as the “Abbas Flag”. 

The standard is used by Shi’a Muslims to mark the month of Muharram, a holy period in remembrance of the martyrdom of the Prophet Muhammad’s Shallallahu Alayhi wa Sallam grandson, Hussain Rayhi 'Allahu Anhu.

However, the Abbas flag has some design similarities with the official banner used by ISIS, causing shock and anger among Ramzan’s neighbors.

“We did not want to cause any grief by putting the flag up. But I'm scared that our house will be bricked,” Ramzan told the South Wales Evening Post.

“Islamic State are scumbags. Islam does not say what they proclaim; Islam is beautiful and a true religion when followed correctly.”


Ramzan juga menolak ISIS sebagai umat Islam asli, sambil menambah bahawa "agama Islam yang sebenar tidak berkata apa-apa negara tidak Islam."

"Saya hanya mahu mereka tahu bahawa kita tiada mempunyai apa-apa kaitan dengan IS," katanya.

Sementara pengibaran bendera ISIS itu telah mencetuskan kontroversi di banyak negara, hanya Belanda telah melarang paparan awam.

BACA lanjut: polis Ireland dipanggil atas 'semacam Arab' bendera yang ternyata menjadi . . . Uni Eropa (READ MORE: Irish police summoned over ‘some sort of Arabic’ flag that turned out to be… EU’s)

Ia bukan hanya bendera yang telah menginspirasi kebingungan dengan sentimen ekstremis. Kafe dan jenama pakaian terpaksa menimbang semula nama2 mereka selepas ISIS, Dewi kesihatan, perkahwinan & kasih sayang, yg dibangunkan kono-tasi negatif. Sebuah majalah fesyen berpusat di London dengan nama yang sama juga mengubah logo untuk menjauhkan diri daripada kumpulan itu.

Ramzan also dismissed ISIS as genuine Muslims, adding that “true Islam does not say anything Islamic State does.”

“I just want them to know that we have nothing to do with IS,” she said.

While the hoisting of the ISIS flag has sparked controversy in many countries, only the Netherlands has banned its public display.


It’s not just flags that have inspired confusion with extremist sentiments. Cafés and clothing brands have been forced to reconsider their names after ISIS, the Goddess of health, marriage and love, developed negative connotations. A London based fashion magazine of the same name also altered its logo to distance itself from the group.





thinkINpictures 'HruSaAst/Horus/son Of isis !?'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...