Wednesday 31 July 2013

ISLAM telah ditipu oleh ZIONIS Sejak Persidangan Bretton Wood


Syeikh Imran Hosein Rahmatullahi 'alaih: ‘He was born in the Caribbean island of Trinidad in 1942 from parents whose ancestors had migrated as indentured labourer from India.

He is a graduate of the Aleemiyah Institute in Karachi and has studied at several institutions of higher learning including the University of Karachi, the University of the West Indies, Al Azhar University and the Graduate Institute of International Relations in Switzerland.

He worked for several years as a Foreign Service Officer in the Ministry of Foreign Affairs of the Government of Trinidad and Tobago but gave up his job in 1985 to devote his life to the mission of Islam'


Isyarat Nabi'Allah (1434 tahun yang lalu) 'Sampah-sampah AkhirZAMAN yang punyai teliga tidak mendengar dan punyai mata tidak dapat melihat . . .

Firman Allah Ta'ala: "Maka apakah mereka tidak berjalan di muka bumi, lalu mereka mempunyai hati yang dengan itu mereka dapat memahami atau mempunyai telinga yang dengan itu mereka dapat mendengar? Karena sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta, tetapi yang buta, ialah hati yang di dalam dada." (Surah Al 'Ĥaj QS22: 46)

Firman Allah Taala: 'Sesungguhnya orang-orang yang diambil nyawanya oleh malaikat semasa mereka sedang menganiaya diri sendiri (kerana enggan berhijrah untuk membela agama dan rela diri ditindas (atau dizalimi), mereka ditanya oleh malaikat dengan berkata: "Apakah yang kamu telah lakukan mengenai agama kamu?"

Mereka menjawab: "Kami dahulu adalah orang-orang yang tertindas di bumi". Malaikat bertanya lagi: "Tidakkah bumi Allah itu luas, yang membolehkan kamu berhijrah dengan bebas padanya?"

Maka orang-orang yang sedemikian itu keadaannya, tempat akhir mereka ialah neraka jahanam, dan neraka jahanam itu adalah seburuk-buruk tempat kembali.' (Surah An Nisa 4: 97)

Hadis Qudsi yang diriwayatkan oleh Bukhari didalam Sahihnya. Dari Abu Sa'id Al 'Khudri Radhi 'Allahu Anhu.

Rasulullah Shalla'Allahu Alayhi wa Sallam bersabda: "Allah berfirman pada hari kiamat: "Wahai Adam!" Adam menyahutnya: "Kami sambut panggilanMu wahai Tuhan kami dan demi kebahagiaan yang Engkau curahkan kepada kami."

Lalu baginda dipanggil lagi dengan 1 panggilan: "Sesungguhnya Allah memerintahkan kepadamu untuk memisahkan rombongan keturunanmu untuk dihantar ke dalam neraka. "Adam bertanya: "Apakah yang dimaksudkan dengan rombongan ke neraka itu?" Allah menjelaskan: "Ambil dari tiap-tiap 1000, 999 orang."

Ketika dilaksanakan perintah itu (terjadilah berbagai peristiwa) seperti orang yang sedang hamil, gugur kandungannya, anak-anak kecil serta merta beruban dan kelihatan orang-orang seakan-akan mabuk tapi sebenarnya mereka tidak mabuk, (hanyalah) gambaran seksaan Allah yang sangat dahsyat (ketika itu).

Orang-orang (yang hadir mendengar pada waktu itu) merasa ngeri sehingga berubah pucat warna muka mereka. Lalu Nabi Shallaalahu Alayhi wa Sallam menerangkan: "Diambil dari Ya'juj dan Ma'juj 999 dan dari kamu 1.

Jika kamu dibandingkan dengan orang yang sangat ramai itu, ibarat sehelai bulu berwarna hitam yang terdapat pada seekor lembu jantan yang berwarna putih.

Sesungguhnya aku mengharapkan agar kamu menempati 1/4 penghuni syurga. "Lalu kami semuanya bertakbir tanda gembira. Kemudian baginda menyambung lagi: "Menempati satu 1/3 penghuni syurga." Lalu kami bertakbir lagi tanda gembira. Kemudian baginda menyambung lagi: "Menempati separuh penghuni syurga." Maka kami pun bertakbir lagi." (Hadis riwayat Al 'Bukhari)

Firman Allah Taala: 'Oleh itu, Jika kamu tidak juga melakukan (perintah mengenai larangan riba (penindasan dan kezaliman) itu), maka ketahuilah kamu: akan adanya peperangan dari Allah dan RasulNya. (peperangan dari Allah dan RasulNya dari langit dan Bumi akibatnya kamu tidak menemui selamat) (Surah Al Baqarah 2: 279)

GOD Almighty Say in the HOLY 'QURAN: 'No Reward Do I Ask Of You For It: MY REWARD IS ONLY FROM THE LORD OF THE UNIVERSE'. (QS 26:109)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...