Monday 19 August 2013

Asap naik selepas apa yang telah dikatakan aktivis serangan oleh pasukan yang setia kepada Presiden Syria Bashar Al ‘Assad . . .

TOP NEWS Photos: Asap naik selepas apa yang telah dikatakan aktivis serangan oleh pasukan yang setia kepada Presiden Syria Bashar Al ‘Assad di kampung Dourit, di desa Latakia 17 Ogos 2013. Gambar diambil 17 Ogos 2013. REUTERS/Khattab Abdulaa (SYRIA - POLITICS CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Awan ebahagiannya meliputi hujung Batu wilayah British Gibraltar pada waktu matahari terbit dari La Atunara pelabuhan sebelum nelayan Sepanyol belayar dalam bot nelayan mereka dengan saudara-mara mereka untuk mengambil bahagian dalam protes di kawasan laut di mana terumbu buatan telah dibina oleh Gibraltar menggunakan blok konkrit, di Algeciras teluk, La Linea de la Concepcion di selatan Sepanyol 18 Ogos 2013. Untuk hanya lebih kurang satu jam kira-kira 30 bot nelayan mengelilingi mana 70 blok konkrit 3 tan digugurkan pada bulan Julai untuk membentuk terumbu bahawa Sepanyol adalah berkata bukankah undang-undang dan mendorong kerajaan untuk jalan sehingga pemeriksaan sempadan dengan wilayah luar negara British. REUTERS/Jon Nazca (SPAIN - POLITICS ENVIRONMENT MARITIME CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Seorang lelaki ini memperoleh air dari takungan sebahagiannya yang kering  di Taizhou, Zhejiang 17 Ogos 2013. Hampir kepada 13 juta orang telah terjejas oleh kekurangan minum air semasa musim kemarau yang telah kering wilayah selatan China sejak bulan lepas, Xinhua News Agency melaporkan. Gambar diambil 17 Ogos 2013. REUTERS/Stringer (CHINA - ENVIRONMENT DISASTER TPX IMAGES OF THE DAY) CHINA OUT. NO COMMERCIAL OR EDITORIAL SALES IN CHINA (think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Sean Tucker pilin menurun pesawat dalam aksi Oracle sebelum 55 Chicago Udara dan Air Show, berhampiran Gary, Indiana, 15 Ogos, 2013. Air Chicago dan Show Air akan diadakan pada hari Sabtu dan Ahad. REUTERS/Jim Young (UNITED STATES - SOCIETY TRANSPORT TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Kanak-kanak Palestin melihat keluar tingkap bas mereka menunggu untuk menyeberang ke Mesir di sempadan Rafah di selatan Gaza 12 Ogos 2013. Mesir telah mendadak mengurangkan bilangan rakyat Palestin dibenarkan masuk dari Semenanjung Gaza sejak tentera yang menggulingkan Presiden Islam Mohamed Mursi bulan terakhir, pemerintah Hamas enklaf kecil berkata pada hari Isnin. Seorang pegawai Mesir berkata sekatan itu “bukan hukuman” bagi kecenderungan Hamas tetapi usaha untuk mengurangkan trafik awam seperti Mesir telah meningkatkan operasi ketenteraan terhadap militan Islam di rantau Sinai bersempadan dengan Gaza. REUTERS/Ibraheem Abu Mustafa (GAZA - POLITICS SOCIETY TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...