Tuesday 27 August 2013

Syria Nampaknya Sudah bersedia untuk Menghadapi Serangan tentera yang mana UK mengatur pesawat pejuang di Cyprus, 100km dari Syria . . .


SitiWanMahani - Lenturan-Otot (Muscle Flexing): UK mengatur pesawat pejuang di Cyprus, 100km dari Syria. Syria nampaknya sudah bersedia untuk menghadapi serangan tentera sebagai media British melaporkan bahawa pesawat pejuang dan jet pengangkutan sedang ditempatkan di pengkalan udara di UK di Cyprus.

Tempat ini hanya 100 kilometer dari pantai Syria dan dijangka akan menjadi pelancaran-mata untuk kempen yang diketuai terhadap kerajaan Assad. RT Lucy Kafanov menyertai studio dengan butir-butirnya.

Muscle Flexing: UK deploys warplanes in Cyprus, 100km from Syria. Syria looks set to face a military onslaught as British media report that warplanes and transport jets are being deployed at the UK's airbase in Cyprus.

The spot is just a hundred kilometres from the Syrian coastline and is expected to become a launch-point for a US-led campaign against the Assad government. RT's Lucy Kafanov joins the studio with the details.

Follow us on Google+ http://plus.google.com/+RT

Follow us on Instagram http://instagram.com/rt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...