Saturday 7 September 2013

Polis Israel bertindak balas dlm pertempuran dgn rakyat Palestin di perkarangan yg dikenali kpd orang Islam sebagai Sanctuary yg mulia & orang-orang Yahudi sebagai Temple Mount di Jerusalem Old City . . .

TOP NEWS Photos: Polis Israel bertindak balas dalam pertempuran dengan rakyat Palestin di perkarangan yang dikenali kepada orang Islam sebagai Sanctuary yang mulia dan orang-orang Yahudi sebagai Temple Mount di Jerusalem Old City September 6, 2013. REUTERS/Ammar Awad (JERUSALEM - RELIGION CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Polis Israel bertindak balas dalam pertempuran dengan rakyat Palestin di perkarangan yang dikenali kepada orang Islam sebagai Sanctuary yang mulia dan orang-orang Yahudi sebagai Temple Mount di Jerusalem Old City September 6, 2013. REUTERS/Ammar Awad (JERUSALEM - CIVIL UNREST RELIGION TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Militan Palestin duduk di sebuah trak semasa protes terhadap rundingan damai antara Israel dan Palestin, serta serangan Amerika Syarikat boleh didapati di Syria, di utara Semenanjung Gaza September 6, 2013. Bantahan itu dianjurkan oleh Hamas dan puak militan Palestin yang lain. REUTERS/Suhaib Salem (GAZA - POLITICS CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY  - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Presiden Rusia Vladimir Putin memegang tangan kerana beliau berjalan lalu Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama (tengah kiri) dalam gambar kumpulan pada Sidang Kemuncak G20 di St Petersburg September 6, 2013. Atas Obama adalah Perdana Menteri Britain, David Cameron, di atas Putin adalah Canselor Jerman Angela Merkel. Di sebelah kanan adalah Presiden Indonesia Susilo Bambang Yudhoyono. REUTERS/Kevin Lamarque (RUSSIA - TPX IMAGES OF THE DAY BUSINESS POLITICS  - think IN pictures @1WORLDCommunity)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...