Wednesday 23 October 2013

2 ekor Morus bassanus, yang dikenali sebagai Northern Gannet, (fou de bassan) terbang lalui ombak sebagai tunda nelayan menjadikan ia cara di luar pantai Calais, utara Perancis . . .

TOP NEWS Photos: 2 ekor Morus bassanus, yang dikenali sebagai Northern Gannet, (fou de bassan) terbang lalui ombak sebagai tunda nelayan menjadikan ia cara di luar pantai Calais, utara Perancis, 22 Oktober, 2013. REUTERS/Pascal Rossignol (FRANCE - ANIMALS MARITIME TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Pandangan umum Bundestag, rumah rendah parlimen German, semasa mesyuarat perlembagaan di Berlin 22 Okt 2013. (A general view of the Bundestag, German lower house of parliament, during a constitutional meeting in Berlin October 22, 2013. REUTERS/Fabrizio Bensch (GERMANY - POLITICS TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: French Menteri Luar Laurent Fabius (tengah) mengalu-alukan Setiausaha Negara Amerika Syarikat John Kerry (kiri) di Kementerian Luar Negeri di Paris 22 Oktober 2013. France memanggil Duta Amerika Syarikat Charles Rivkin pada hari Isnin selepas Le Monde akhbar melaporkan skala besar yang didakwa Amerika mengintip rakyat Perancis, dengan Fabius memanggil ayat-ayat yang tidak boleh diterima. Dakwaan-dakwaan tersebut diuji hubungan Perancis dengan Washington seperti Kerry tiba di Paris untuk memulakan lawatan Eropah ke atas Syria. REUTERS/Philippe Wojazer (FRANCE - POLITICS TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Rakyat membentuk satu barisan untuk menaiki kapal terbang di lapangan terbang Yangon 2 Okt 2013. Dalam tahun 1950-an, Yangon, kemudian dikenali sebagai Rangoon, adalah hab penerbangan di Asia Tenggara. Tetapi selepas kuasa tentera yang disita pada 1962, penerbangan awam memasuki kemerosotan yang lama. Pengasingan antarabangsa yang sukar untuk berurusan secara langsung dengan pengeluar, peralatan import, kakitangan kereta api atau infrastruktur kewangan. Sebahagian daripada masalah itu telah ditarik balik dengan berakhirnya sekatan Kesatuan Eropah tahun ini. Amerika Syarikat telah digantung sekatan, tetapi tidak berakhir mereka sepenuhnya. Gambar diambil 2 Okt 2013. (To match Insight MYANMAR-AVIATION/REUTERS/Soe Zeya Tun (MYANMAR - TRANSPORT BUSINESS POLITICS TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Saudara perempuan merangkumi salah satu daripada 9 yang baru dikeluarkan tebusan Lubnan, yang telah diadakan oleh pemberontak di utara Syria, sebaik tiba di lapangan terbang antarabangsa Beirut, October 19, 2013. Sebuah pesawat dengan 9 tebusan Lubnan dibebaskan dari utara Syria mendarat dengan selamat di Beirut pada malam Sabtu, saksi berkata, hampir setahun setengah selepas orang-orang yang telah ditangkap oleh pemberontak Syria berhampiran sempadan Turki. REUTERS/Mohamed Azakir (LEBANON - POLITICS CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Pertembungan penunjuk perasaan dengan Guardia di Finanza semasa protes di hadapan bangunan Kementerian Kewangan di pusat bandar Rome 19 Okt 2013. Pergelutan berlaku di Rom pada hari Sabtu sebagai puluhan ribu orang berarak melalui ibu negara Itali untuk membantah pengangguran, pemotongan kerajaan dan projek-projek pembinaan yang besar yang mereka katakan mengambil wang dari perkhidmatan sosial. REUTERS/Stefano Rellandini (ITALY - POLITICS CIVIL UNREST BUSINESS EMPLOYMENT TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Biola yang dipunyai oleh Titanic bandmaster Wallace Hartley dilihat pada paparan di Pusat Titanic di Belfast dalam September 18, 2013 gambar fail. Biola telah dijual pada 19 Oktober 2013 untuk £ 900,000 (US$ 1.450,000) pada Henry Aldridge & rumah lelong Anak di Wiltshire, selatan England, lapor media tempatan. REUTERS/Cathal McNaughton (NORTHERN IRELAND - SOCIETY WEALTH TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Siap maskot Rolls-Royce “Roh Ecstasy” dilihat pada Polycast Limited di Southampton, selatan England 17 Okt 2013. Syarikat itu mula mengeluarkan “Spirit of” Ecstasy untuk Rolls-Royce pada tahun 2003, dan membuat kira-kira 5500 keping setahun maskot direka oleh pengukir British Charles Robinson Sykes. Gambar diambil 17 Oktober 2013. REUTERS/Stefan Wermuth (BRITAIN - BUSINESS TRANSPORT TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...