Thursday 24 October 2013

Canselor Jerman Angela Merkel memegang BlackBerry Z10 telefon pintar yang memaparkan perisian keselamatan Secusite tinggi . . .

TOP NEWS Photos: Canselor Jerman Angela Merkel memegang BlackBerry Z10 telefon pintar yang memaparkan perisian keselamatan Secusite tinggi, digunakan untuk komunikasi kerajaan, di gerai Secusmart semasa lawatan pembukaan beliau di CeBIT komputer yang adil di Hanover dalam 5 Mac, 2013 file photo. Menteri Luar Jerman telah memanggil duta Amerika Syarikat ke Jerman, John B. Emerson, untuk membincangkan maklumat yang diperoleh oleh Berlin bahawa Amerika Syarikat mungkin telah mepantau telefon bimbit Merkel, jurucakap kerajaan berkata, pada 24 Oktober 2013. REUTERS/Fabrizio Bensch/Files (GERMANY - BUSINESS SCIENCE TECHNOLOGY POLITICS TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Model Annabeth Murphy-Thomas menimbulkan dengan ‘The Pink Star’ berlian di rumah lelongan Sotheby di pusat bandar London 24 Oktober 2013. Anggaran untuk merealisasikan lebih daripada AS $ 60 juta, 59.6 karat dalaman sempurna mewah berlian merah jambu terang akan dilelong di Geneva pada 13 November. REUTERS/Toby Melville (BRITAIN - ENTERTAINMENT BUSINESS SOCIETY TPX IMAGES OF THE DAY think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Seorang pelawat melihat “Duduk 2 di Dinding dengan Kerusi Besar” karya seni oleh artis Juan Munoz semasa Antarabangsa Seni Kontemporari Adil (FIAC) di Grand Palais di Paris 23 Oktober 2013. Antarabangsa Seni Kontemporari Adil (FIAC) akan dijalankan dari 24 Oktober hingga 27 di ibu negara Perancis. REUTERS/Benoit Tessier (FRANCE - SOCIETY BUSINESS TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Sekeping seni tanah bertajuk "Wish" menunjukkan wajah tanpa nama 6 tahun gadis Belfast tempatan dilihat dalam pandangan ini dari udara suku Titanic di Belfast 23 oktober 2013. Karya seni oleh artis Cuba-Amerika Jorge Rodriguez-Gerada menjangkau 11 ekar, terdiri daripada 2,000 tan pasir, 2,000 tan tanah dan kira-kira 30,000 pasak kayu. Ia akan kekal pada pandangan sehingga Disember 2013. REUTERS/Cathal McNaughton (NORTHERN IRELAND - ENTERTAINMENT ENVIRONMENT SOCIETY TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Penghibur jalanan duduk di sepanjang jalan kerana mereka menunggu untuk diupah untuk melaksanakan dalam majlis perkahwinan di Rawang 23 Oktober 2013. REUTERS/Faisal Mahmood (PAKISTAN - SOCIETY TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)


TOP NEWS Photos: Anti-kerajaan penunjuk perasaan melemparkan kanister gas pemedih mata yang dilepaskan oleh polis rusuhan semasa pertempuran selepas jenazah 17 tahun Ali Khalil di perkampungan Bani Jamra barat Manama, 23 Oktober, 2013. Khalil mati akibat letupan bom oleh beliau diangkut untuk ditanam pada Selasa malam, Kementerian penyata Interior katanya. Beratus-ratus penunjuk perasaan anti-kerajaan berarak ke arah polis rusuhan dan melemparkan batu. Polis rusuhan melepaskan bom menyebabkan pengsan dan gas pemedih mata untuk menyuraikan orang ramai. REUTERS/Hamad I Mohammed (BAHRAIN - POLITICS CIVIL UNREST CRIME LAW TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Penunjuk perasaan Anti-kerajaan membaling batu ke arah polis rusuhan semasa pertempuran selepas jenazah 17 tahun Ali Khalil di perkampungan Bani Jamra barat Manama, 23 Oktober, 2013. Khalil mati akibat letupan bom oleh beliau diangkat untuk ditanam pada Selasa malam, Kementerian penyata Interior katanya. Beratus-ratus penunjuk perasaan anti-kerajaan berarak ke arah polis rusuhan dan melemparkan batu. Polis rusuhan melepaskan bom menyebabkan pengsan dan gas pemedih mata untuk menyuraikan orang ramai. REUTERS/Hamad I Mohammed (BAHRAIN - POLITICS CIVIL UNREST CRIME LAW TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...