Thursday 31 October 2013

MENGAPA Ia ADALAH MUSTAHIL UNTUK MELAKSANAKAN Undang-undang SYARAIAH di ZAMAN Moden . . .


Isyarat Rasulullah!!! “Huru-hara Yang Sedang Kita Alami” AkhirZAMAN. Adalah seperti disabdakan Rasulullah SalluAllaahu `Alayhi `waa `Sallam: “Akan menimpa manusia tahun-tahun penuh dusta. Dimana, pendusta dibenarkan dan yang benar didustakan, si peng-khianat diberi amanah dan kasih dan si jujur malah di khianati.

Pada masa tersebut, si Ruwaibidh`ah pandai menghambur kata`kata” Para Sahabat ber-tanya “Siapakah Ruwaibidh`ah itu?” Rasul menjawab, “Adalah manusia bodoh yang meme-gang jabatan awam.” (Hr. Ibnu Majar dari Abu Hurairah)


Firman Allah Taala: 'Sesungguhnya orang-orang yang diambil nyawanya oleh malaikat semasa mereka sedang menganiaya diri sendiri (kerana enggan berhijrah untuk membela agama dan rela diri ditindas (atau dizalimi), mereka ditanya oleh malaikat dengan berkata: "Apakah yang kamu telah lakukan mengenai agama kamu?"

Mereka menjawab: "Kami dahulu adalah orang-orang yang tertindas di bumi". Malaikat bertanya lagi: "Tidakkah bumi Allah itu luas, yang membolehkan kamu berhijrah dengan bebas padanya?" 

Maka orang-orang yang sedemikian itu keadaannya, tempat akhir mereka ialah neraka jahanam, dan neraka jahanam itu adalah seburuk-buruk tempat kembali.' (Surah An Nisa 4: 97)





Full Lectures "How ZIONIST use SYARIAH Law to Humiliate ISALAM"  . . .



lanjutan Full Lectures ilmu AkhirZAMAN "How ZIONIST use SYARIAH Law to Humiliate ISALAM" (Bagaimana ZIONIS menggunakan Undang-undang SYARIAH untuk memalukan ISALAM) Selamat menyelami ilmu 2 LAUTAN  D'AkhirZAMAN (13:04 - 1:47:30)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...