Friday 20 September 2013

Ahli-ahli Wanita batalion “Ibu Aisha” menerima Arahan memegang Senapang semasa latihan tentera di daerah Salaheddine Aleppo . . .

TOP NEWS Photos: Ahli-ahli wanita daripada batalion “Ibu Aisha” duduk bersama-sama di sepanjang jalan di daerah Salaheddine Aleppo, 19 September, 2013. REUTERS/Loubna Mrie (SYRIA - POLITICS CIVIL UNREST CONFLICT TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Ahli-ahli wanita batalion “Ibu Aisha” menerima arahan kerana ia memegang senapang semasa latihan tentera di daerah Salaheddine Aleppo, 19 September, 2013. REUTERS/Loubna Mrie (SYRIA - POLITICS CIVIL UNREST CONFLICT TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Seorang ahli wanita batalion “Ibu Aisha” menerima arahan kerana ia memegang senapang semasa latihan tentera di daerah Salaheddine Aleppo, 19 September, 2013. REUTERS/Loubna Mrie (SYRIA - POLITICS CIVIL UNREST CONFLICT TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Free Syrian Army (FSA) pejuang menembak dari sebuah trak tentera semasa apa yang FSA katakan adalah pertempuran dengan pasukan yang setia kepada Presiden Syria Bashar Al ‘Assad di gunung Al ‘Arbaeen di kawasan luar bandar Idlib September 18, 2013. Gambar diambil September 18, 2013. REUTERS/Houssam Abo Dabak (SYRIA - CIVIL UNREST CONFLICT TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Penunjuk perasaan yang dikejar oleh polis semasa pertempuran antara polis dan penunjuk perasaan marah anti-fasis berikutan pembunuhan seorang rapper anti-perkauman 35 tahun oleh seorang lelaki yang bersimpati dengan kumpulan Golden Dawn jauh-betul di pinggir bandar Athens 18 September, 2013. Lebih daripada 5,000 orang berkumpul di mana lelaki itu ditikam dan berarak melalui jalan-jalan Keratsini. Polis melepaskan gas pemedih mata pada penunjuk perasaan yang telah memutuskan perarakan melemparkan batu dan bom petrol di sebuah stesen polis dan menetapkan bekas sampah kebakaran. REUTERS/Yannis Behrakis (GREECE - CIVIL UNREST POLITICS TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: 2 wanita yang diselamatkan oleh krew helikopter dengan 2-4 GSAB Divisyen Infantri yang ke-4 yang berpangkalan di Ft. Carson berhampiran Jamestown, Colorado September 17, 2013. Pihak berkuasa Colorado menangani dengannya selepas hujan maut minggu lalu meningkatkan usaha mencari mangsa dibiarkan terkandas di kaki bukit Rockies dan pemindahan bandar-bandar padang rumput dalam bahaya yang dibanjiri sebagai puncak banjir hiliran berpindah. REUTERS/Mark Leffingwell (UNITED STATES - MILITARY ENVIRONMENT DISASTER TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Seorang ibu memegang anaknya sebagai Gunung Sinabung memuntahkanabu dan lava panas semasa letusan pada Perteguhan kampung di daerah Karo, provinsi Sumatera Utara Indonesia, 17 September, 2013. Gunung Sinabung melemparkan abu yang banyak gunung berapi ke udara, yang meliputi kawasan sekitarnya pada hari Selasa, pihak berkuasa menyediakan tempat perlindungan yang lebih sementara untuk dipindahkan. REUTERS/Roni Bintang (INDONESIA - DISASTER ENVIRONMENT TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...