Friday 13 September 2013

Ingatlah Saudara2 ku . . .


Ingatlah Saudara2 ku . . .

TAKDIR SYRIA: Mereka ber-3 akan muncul selang silih sahaja dan mereka ber-3 berkongsi gelaran yang sama. 2 daripada mereka mendapat rahmat berupa umur yang panjang, sedangkan 1 dari mereka ber-3 berumur pendek tapi dapat meminpin DUNIA.

Ketahuilah Mereka ber-3 ialah:

- Al Masih Al 'Mahdi

- Al Masih dAJJAL

- Al Masih Isa

Dan Ingatlah Wahai Muslimin, Do’a Nabi Allah Ibrahim Alayhis Sallam makbul sehingga akhir zaman. Dari SusurGalur bagindalah berakhirnya Rasul terakhir Nabi Muhammad Shallallahu Alayhi wa Sallam.

Dari SusurGalur Nabi Muhammad Shallallahu Alayhi wa Sallam, akan munculnya pemuda bernama Muhammad Bin Abdullah, yang mana dia sendiri tak tahu dia adalah bakal Khalifah'Allah Al 'Mahdi.

Di dalam darahnya ada kombinasi DNA Nabi Allah Ibrahim Alayhis Salam & DNA Nabi Muhammad Shallallahu Alayhi wa Sallam kerana mereka berdua dari keturunan yang sama. Sedangkan Mahdi adalah waris dari keturunan yang tak pernah meninggalkan Solat.

Carilah balik Do’a Nabi Allah Ibrahim Alayhis Salam itu (ada dalam Al 'Quran) dan kerana itulah, solat 5 Waktu di tahiyat akhir akan selalu kita bacakan Nama-nama Nabi itu.

Dengar Baik `baik Rahsia ini ! 
Salasilah keturunan Al ‘Mahdi Gabungan 2 garis keturunannya . . .

 Disebelah Ayah adalah dari jurai Rasullullah Sallallaahu `Alayhi `waa `Sallam hinggalah ke Nabi Allah Ismail Alayhis Sallam dan Siti Hajar

 Di sebelah Ibu adalah dari jurai yang sama dengan Nabi Allah Isa Alayhis Sallam, Nabi Allah Sulaiman Alayhis Sallam, Nabi Allah Daud Alayhis Sallam, hingga lah bersaudara dengan Nabi Allah Yusof Alayhis Sallam, sampai ke Nabi Allah Yaakub Alayhis Sallam.


SitiWanMahani - Semburan Air kembar yang ditangkap pada kamera di Tasik Michigan. Sengkayan terbentuk di Tasik Michigan pada hari Khamis, berhampiran bandar Kenosha, di negeri Amerika Syarikat Wisconsin, lapor media tempatan. Perkhidmatan Cuaca Kebangsaan meteorologi berkata bahawa suhu tasik panas dan udara yang sangat sejuk lebih tinggi di atmosfera telah digabungkan untuk membuat udara yang tidak stabil, mewujudkan keadaan semburan air kepada bentuknya.

Twin waterspouts caught on camera at Lake Michigan. Waterspouts formed over Lake Michigan on Thursday, near the city of Kenosha, in the US state of Wisconsin, local media reported. A National Weather Service meteorologist said that warmer lake temperatures and very cold air higher up in the atmosphere had combined to make the air unstable, creating the right conditions for waterspouts to form.

VIDEO COURTESY: Kenosha News

Follow us on Google+ http://plus.google.com/+RT

Follow us on Instagram http://instagram.com/rt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...