Friday 13 September 2013

the ZIONIST Attack On Syria . . .


WakeUpCall AkhirZAMAN the ZIONIST Attack On Syria 
By Sheikh Imran Hosein (Full lecture) . . .

SitiWanMahani - Syeikh Imran Hosein Rahmatullahi 'alaih. Satu-satunya Ulamak Antarabangsa yang menyampaikan dengan jujurnya kebenaran di AkhirZAMAN ini. laman ini memberi maklumat tentang Maulana Syeikh Imran Hosein, aktivitinya, buku, artikel yang berkaitan dengan mesejnya dan semua ceramahnya dalam Bahasa Malaysia dan Indonesia.

Peranan Kerajaan Saudi, ZIONIS dan Dajjal dalam Huru-hara di Mesir

Warkah terkini dari Syeikh Imran Hosein

AsSalaamu ‘alaikum!

Kajian saya di dalam Ilmu AkhirZAMAN membolehkan saya memahami tentang tindakan berani dan terburu-buru (seakan cuai) Kerajaan Saudi yang mengenepikan pihak Ikhwan Al ‘Muslimoon sebaliknya memberikan sokongan penuh kepada pihak Tentera Mesir.

Penjelasan saya ialah, zaman Pax Americana sekarang sedang berakhir, dimana pihak Washington telah diperkecil-kecilkan dengan menerima tamparan hebat dari Kerajaan Saudi yang telah membantah arahan mereka secara terang2an yang dilakukan secara terancang, lantas meletakkan Kerajaan Amerika Syarikat di dalam dilemma yang amat mengejutkan. (kebingungan, terpinga2 tentang tindakan Saudi)

Hakikat dari peristiwa ini menunjukkan (secara nyata dan terang) bahawa Kerajaan Saudi bukanlah lagi ‘budah suruhan’ yang selama ini patuh pada tuannya; Amerika. Bahkan ianya jauh lebih daripada itu.

Hakikatnya, Rejim Saudi sedang berkhidmat untuk sang Dajjal yang sedang memasuki Peringkat Fasa Ketiga di mana satu hari seperti seminggu dan zaman Pax Judaica (ZIONIS) sekarang akan cuba menggantikan zaman Pax Americana (sebagai kuasa, pemerintah DUNIA). Dan Arab Saudi sedang memainkan peranan yang aktif (dan terlibat secara langsung) dalam memastikan hasrat ‘Peralihan Kuasa’ ini tercapai.

Inilah sebenarnya hakikat “Tanduk Syaitan dari Najd”.

Salam kasih,

INH


Q & A Session Syeikh Imran Hosein Rahmatullahi 'alaih . . .

Saya telah menerangkan pada kamu mengenai strategi politiknya, memperkenalkan kepada manusia satu konsep baru negara. Negara yang SECULAR dan apa yang saya beritahu pada kamu ialah para ilmuan Islam, yang sangat-sangat gagal untuk mengenali bahawa sistem Negara yang moden ini adalah berdasarkan Syirik . . .

Dan kamu akan susah mendapati mana-mana ulama Islam, di mana-mana sahaja di DUNIA ini, jarang sekali yang akan bangun berdiri dan mengatakan kepada orang Islam, ‘Jangan mengundi untuk pengganti khilafah, dan mengesahkan pengganti sistem khilafah itu atau anda akan menjadi SYIRIK!!!’

‘Jangan lakukannya, setialah pada Allah dan Rasulullah Shallaalahu Alayhi wa Sallam, Setialah pada sistem khilafah, berjuanglah untuk menggembalikan semula sistem khilafah’.

Yang hanya mengiktiraf Allah sebagai yang berdaulat,

Yang hanya mengiktiraf Allah. Sebagai yang tertinggi,

Yang hanya mengiktiraf undang-undang Allah sebagai undang-undang yang tertinggi,

Dan apa yang Allah halalkan, kamu menguatkuasakan sebagai HALAL,

Dan apa yang Allah haramkan, kamu menguatkuasakan sebagai HARAM, kita tahu yang perkara itu tidak akan belaku sehinggalah munculnya Khalifah'Allah Al 'Mahdi. Walau bagaimanapun kita mesti terus berjuang untuk itu. (yang ditakdirkan 1 dalam 1000) “Tiada daya dan upaya melainkan dengan pertolongan Allah Ta'ala jua” . . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...