Tuesday 10 September 2013

Tentera Israel dari pasukan payung terjun yang mengambil bahagian dalam latihan di Israel menduduki Golan Heights, berhampiran sempadan Syria . . .

TOP NEWS Photos: Tentera Israel dari pasukan payung pasukan yang mengambil bahagian dalam latihan di Israel menduduki Golan Heights, berhampiran sempadan dengan Syria September 9, 2013. Israel menawan Bukit Golan daripada Syria pada tahun 1967 peperangan Timur Tengah dan dilampirkan wilayah pada tahun 1981, satu langkah yang tidak diiktiraf di peringkat antarabangsa. REUTERS/Baz Ratner (MILITARY TPX IMAGES OF THE DAY - thnk IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Helikopter lepaskan air di atas api Morgan sebagaimana ia advances ke bawah lereng bukit lasak di Mount Diablo State Park berhampiran Clayton, California September 9, 2013. Kecil, tetapi berkembang pesat kebakaran berus mengancam kira-kira 50 hingga 75 rumah menurut Jabatan Perhutanan California dan Perlindungan Kebakaran jurucakap REUTERS/Noah Berger (UNITED STATES - DISASTER ENVIRONMENT TPX IMAGES OF THE DAY - thnk IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Pelarian Syria yang tiba bersama keluarganya dari Damsyik, membawa anak-anaknya kerana dia memasuki khemah beliau di Anjar Majdal kem pelarian di Bekaa Valley berdekatan sempadan Syria di timur Lebanon, September 9 , 2013. Lebih daripada 2 juta orang telah melarikan diri perang di Syria dan hampir separuh daripada mereka yang mencari perlindungan di Lebanon, menurut Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu. REUTERS/Jamal Saidi (LEBANON - CIVIL UNREST POLITICS CONFLICT TPX IMAGES OF THE DAY - thnk IN pictures @1WORLDCommunity)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...