Saturday 19 October 2013

OBAMA memilih yang baru KESELAMATAN dalam negeri Amerika Syarikat



SitiWanMahani Presiden Barack Obama telah dibentangkan lelaki itu dia telah dipilih sebagai ketua seterusnya dalam keselamatan dalam negeri Amerika Syarikat.

Jika disahkan oleh Senat, JEH Johnson akan berjaya Janet Napolitano menerajui agensi besar yang bertanggungjawab mendapatkan sempadan negara. Bekas peguam terkemuka di Pentagon, yang kini merupakan rakan kongsi di sebuah firma undang-undang, tidak teragak-agak untuk menerima pencalonan.

“Apabila saya menerima panggilan, saya tidak boleh menolaknya.” Johnson kepada pemberita di White House. "Saya Yorker New dan saya hadir di Manhattan pada 9/11, yang berlaku sebagai hari jadi saya, apabila hari itu cerah dan cantik itu - sesuatu yang satu hari seperti ini - telah hancur oleh serangan terbesar pengganas di tanah air kita dalam sejarah.”

Obama pick new US homeland security chief

President Barack Obama has presented the man he has picked as the next head of US homeland security.

If confirmed by the Senate, Jeh Johnson will succeed Janet Napolitano at the helm of the huge agency in charge of securing the nation's borders. The former top lawyer at the Pentagon, now a partner in a law firm, didn't hesitate to accept the nomination.

"When I received the call, I could not refuse it." Johnson told reporters at the White House. "I am a New Yorker and I was present in Manhattan on 9/11, which happens to be my birthday, when that bright and beautiful day was - a day something like this - was shattered by the largest terrorist attack on our homeland in history."



“Pemusnahan Amerika” *FULL PRESENTATION* . . .

Jonathan Kleck & Clay Eudaly - “Pemusnahan Amerika” Dokumentari ini bertujuan untuk menarik orang ke dalam lembah keputusan, dan bertanya soalan yang penting: bagaimana jika ada sesuatu yang lebih jahat berlaku maka “Perang di Keganasan”.

Jawapan kepada soalan ini dan semua soalan ini adalah Isa Alayhis Sallam, kerana Dia adalah benar, dan satu-satunya cara untuk melarikan diri semua perbuatan gelap yang dilakukan secara rahsia oleh kerajaan-kerajaan DUNIA . . .

“Kingdom Divided” *FULL PRESENTATION* . . .


“Kerajaan Dibahagikan” *PEMBENTANGAN Penuh* dari Jonathan Kleck & Clay Eudaly - think IN pictures, think IN pictures, think IN pictures, think IN pictures, think IN pictures, think IN pictures, think IN pictures, think IN pictures, think IN pictures, think IN pictures, think IN pictures, think IN pictures . . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...