Wednesday 13 November 2013

Surga dan Neraka di tanganKu . . .



Firman Allah Taala: “Telah timbul berbagai kerosakan dan bala bencana di darat dan di laut dengan sebab apa yang telah dilakukan oleh tangan manusia; (timbulnya yang demikian) kerana Allah hendak merasakan mereka sebahagian dari balasan perbuatan-perbuatan buruk yang mereka telah lakukan, supaya mereka kembali (insaf dan bertaubat)”. (God Almighty says in the Holy Quran: “Corruption has appeared through-out the land and sea by (reason of) what the hands of people have earned so He may let them taste part of (the consequence of) what they have done that perhaps they will return (to righteousness)”. (Ar Rum QS30: 41)

Kejuruteraan HAARP “FRANKENSTORM” Taufan Sandy - ditangkap pada SATELIT dan RADAR! . . .

Anda tidak akan percaya mata anda apabila anda melihat apa yang video ini mendedah-kan!! (Yang Pertama): Satelit dan Radar ditangkap undulation (gerak mengombak) Infrasonic, Chemtrails enmass dan ChemDUMPING! Cuaca Pelbagai sistem stereng dan penciptaan ribut super, betul-betul di depan mata anda!

(Yang ke-2): Obama ketinggalan dalam pemilihan Adakah ini kejutan Oktober kita telah menjangkakan ribut ini adalah terlalu pelik dan pemasaan adalah luar biasa dan gabungan ini telah pernah dilihat sebelum ini. (Dan yang ke-3): Ketiga-tiga fakta sahaja adalah petunjuk bahawa semua adalah bukan sebagai ia seolah-olah . . . ribut ini telah direka dan manilulated dengan niat . . . ia adalah kejam untuk meletakkan ia sedikit” Perexusrex)

Taufan Sandy - HAARP - Penciptaan Super Storm - Untuk Dapatkan OBAMA dipilih semula?

Definately HTA - HAARP Jenis Array gerak mengombak infrasonic. Tetapi ia bukan hanya pelbagai yang kita tahu sebagai HAARP di Alaska. Ia adalah satu miraid tatasusunan rangkaian ALP bekerja dalam konsert. Tatasusunan boleh dikisar berasaskan pemancar satelit, penggalak Field (bidang) isyarat antena, penerbangan berdasarkan, kapal berasas-kan, tangan mudah alih atau juga diadakan. (Bergantung kepada penggunaan awam atau tentera.) Terdapat juga ALP gema isyarat pelampung walaupun terkeluar lautan kita. Diperkaya Ionospher w-chemtrail sebagai cermin frekuensi reflektif.

Anda perlu bertanya kepada diri sendiri siapa yang menerajui?

Dan mengapa ianya melakukannya?

Apa yang boleh diperolehi dengan memanipulasi ribut yang setakat ini telah membunuh lebih 40 orang, perjalanan kemusnahan dijangka untuk gerhana mana-mana pada abad ini di pantai timur setakat ini??!!

Rangkaian berita nasional amaran bahawa pilihan raya itu boleh dipengaruhi secara langsung, ditangguhkan atau terjejas kerana kemusnahan dan kehilangan perkhidmatan seperti elektrik, dan lain-lain perjalanan . . .

Realiti pengubahsuaian CUACA adalah bukan lagi KONSPIRASI (tipu-Daya).

Tetapi tanya diri anda yang ini, “Jika kita boleh mengubah cuaca maka mengapa tidak kita masih melakukannya untuk kebaikan. Sebagai contoh, pembenihan awan untuk membuat ia hujan, supaya perut kita tidak menjadi mangkuk habuk, atau jadi kebakaran yang terbakar sekian lama boleh dipadamkan?

Dan mengapa tidak kita mengemudi taufan dari pembunuh yang mengamuk, bukannya mengarahkan ianya ke dalamnya?” Tidak ada soalan lagi, DUNIA hari ini yang mempunyai teknologi. Dan alasan untuk tidak menggunakan ia untuk kebaikan.

Sejak sebelum 50-an, teknik pengubahsuaian cuaca telahpun wujud. Malah, ancaman “Senjata Cuaca” begitu berlaku bahawa Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) mera-sakan ia perlu untuk menggubal perjanjian memastikan negara tidak akan menggunakan ini “Cara baru peperangan” terhadap satu sama lain. Mengapa draf PBB perjanjian jika pengubahsuaian cuaca adalah hanya konspirasi (TIPU-daya)?

Perjanjian ditakrifkan “Senjata Cuaca” seperti berikut: “[. . .] istilah” pengubahsuaian teknik alam sekitar “merujuk kepada teknik apa-apa untuk mengubah melalui manipulasi sengaja proses semula jadi - dinamik, komposisi atau struktur Bumi, termasuk biota yang, litosfera, andatmosphere hidrosfera, atau angkasa lepas.”


Sebahagian daripada huraian kerja Netanyahu adalah untuk membawa kembali Moshiach (Nabi) Yahudi (Part of Netanyahu's job description is to bring back the Jewish Messiah) . . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...