Friday 22 November 2013

VIDEO: PERJANJIAN Perkongsian Trans-Pasifik - Wikileaks TELAH MENYIARKAN lagi satu tempurung BOM yang lain . . .

PERJANJIAN Perkongsian Trans-Pasifik Trans-Pacific (Partnership AGREEMENT – think IN pictures @1WORLDCommunity)

SitiWanMahani - Video ini adalah mengenai bahagian teks dari rahsia rundingkan Trans Pacific Partnership (TPP) yang dikeluarkan oleh Wikileaks pada 13 November 2013. Ia memberi tumpuan kepada bagaimana buruk TPP akan menjadi kepada ekonomi Amerika, tetapi oleh kerana Malaysia adalah antara negara-negara yang berunding, kita hanya boleh menyimpul-kan apa jenis kesan ia akan membawa kepada negara kita.

VIDEO: Trans-Pacific Partnership AGREEMENT - WikiLeaks HAS RELEASED Another BOMBSHELL

This video is about a portion of the text from the secretly negotiated Trans Pacific Partnership (TPP) which was released by Wikileaks on 13 November 2013. It focuses on how devastating the TPP would be to the American economy, but since Malaysia is among the negotiating countries, we can only conclude what kind of impact it would bring to our country.


TPP - Wikileaks telah mengeluarkan satu lagi tempurung bom

SitiWanMahani - Mike Papantonio, Ring of Fire Radio 'menyertai Thom Hartmann. Wikileaks telah mengeluarkan satu lagi tempurung bom - kali ini menerbitkan sebahagian daripada teks dari rahsia dirundingkan Perkongsian Trans Pasifik. Sekarang teks ini adalah di tempat yang terbuka - begini undang-undang di Washington akhirnya menyedari betapa buruk TPP ini adalah untuk ekonomi Amerika?

TPP - Wikileaks has released another bomb shell

Mike Papantonio, Ring of Fire' Radio joins Thom Hartmann. Wikileaks has released another bombshell - this time publishing a portion of text from the secretly negotiated Trans Pacific Partnership. Now that the text is out in the open - will lawmakers in Washington finally realize how devastating the TPP is to the American economy?

Berikut adalah beberapa tangkapan skrin dari video. (Here are some screen shots from the video).


Samples of recent articles from the alternative media:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...