Thursday 8 August 2013

Penunjuk perasaan menggibar bendera Turki kerana dia dihentikan oleh tentera Turki daripada berarak ke bangunan mahkamah di Silivri . . .

TOP NEWS Photos: Penunjuk perasaan menggibar bendera Turki kerana dia dihentikan oleh tentera Turki daripada berarak ke bangunan mahkamah di Silivri, di mana pendengaran pada orang atas dakwaan cubaan untuk menggulingkan kerajaan Islam umbi Perdana Menteri Tayyip Erdogan adalah disebabkan oleh mengambil tempat, August 5, 2013. Sebuah mahkamah Turki pada hari Isnin mula menghukum hampir 300 defendan dituduh merancang untuk menggulingkan kerajaan, menyerahkan hukuman penjara sehingga 20 tahun untuk membebaskan beberapa dan 21 yang lain dalam kes yang telah mendedahkan bahagian-bahagian yang mendalam di negara ini. REUTERS/Osman Orsal (TURKEY - POLITICS CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Penunjuk perasaan berdiri menentang tentera Turki semasa pertempuran berhampiran Silivri, di mana pendengaran pada orang atas dakwaan cubaan untuk menggulingkan kerajaan umbi Islam Perdana Menteri Tayyip Erdogan adalah disebabkan oleh mengambil tempat 5 Ogos 2013. Sebuah mahkamah Turki pada Isnin dihukum seorang komander tentera bekas penjara seumur hidup dan berpuluh-puluh orang lain termasuk ahli-ahli pembangkang parlimen untuk jangka panjang bagi rancangan jahat terhadap kerajaan, dalam kes yang telah mendedahkan bahagian-bahagian yang mendalam di negara ini. Ketua tentera bersara kakitangan General Ilker Basbug dijatuhi hukuman untuk hidup kerana peranannya dalam “Ergenekon” konspirasi untuk menjatuhkan kerajaan Erdogan REUTERS/Murad Sezer (TURKEY - POLITICS CIVIL UNREST MILITARY TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Penunjuk perasaan berjalan selepas sebuah van penjara sebagai defendan yang tidak dikenali melekat genggaman beliau sebagai dia bergerak ke mahkamah dalam Silivri, di mana pendengaran bagi orang-orang atas dakwaan cubaan untuk menggulingkan kerajaan umbi Islam Perdana Menteri Tayyip Erdogan adalah disebabkan oleh mengambil tempat, 5 Ogos 2013. Sebuah mahkamah Turki pada hari Isnin mula menghukum hampir 300 defendan dituduh merancang untuk menggulingkan kerajaan, menyerahkan hukuman penjara sehingga 20 tahun untuk beberapa dan membebaskan 21 orang lain. Mahkamah telah mengumumkan aturan individu. Fatwa dalam defendan berprofil tinggi termasuk bekas angkatan tentera komander Ilker Basbug masih belum diumumkan REUTERS/Murad Sezer (TURKEY - POLITICS CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...