Thursday 8 August 2013

Lambaian anak kapal ground crew sebagai separa tegar dan berisi helium Zeppelin NT berlepas dari medan di lapangan terbang di luar Cergy-Pointoise, berhampiran Paris . . .

TOP NEWS Photos: Wanita menimbulkan gambar-gambar pada kotak telefon merah tradisional di jalan utama di pusat bandar Gibraltar, selatan Sepanyol 4 Ogos 2013. Sepanyol mengkaji langkah-langkah balas terhadap wilayah British Gibraltar dalam pertikaian yang semakin memuncak terhadap kawasan menangkap ikan, Menteri Luar Sepanyol Jose Manuel Garcia-Margallo berkata dalam satu wawancara yang disiarkan pada hari Ahad. (REUTERS/Jon Nazca (GIBRALTAR - POLITICS TPX IMAGES OF THE DAY SOCIETY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Lambaian anak kapal ground crew sebagai separa tegar dan berisi helium Zeppelin NT berlepas dari medan di lapangan terbang di luar Cergy-Pointoise, berhampiran Paris, 4 Ogos, 2013. The Zeppelin NT dikuasai oleh 3 motor berputar dan langkah-langkah 75.1 meter (246 kaki) panjang, (selagi Airbus 380), 17.4 meter (57 kaki) tinggi, dan 19.5 (64 kaki) meter lebar. Ia juga mempunyai kabin yang sesuai dengan 12 penumpang dan pelancong akan terbang pada ketinggian 300 meter (984 kaki) lalui desa-desa. Menurut kenyataan media syarikat, AirShip Paris, yang menjalankan NT Zeppelin, akan mencadangkan 3 penerbangan yang berbeza bagi pelancong di rantau Paris, termasuk Chateau Versailles, Giverny, dan Chantilly dan lembah Impressionists. REUTERS/John Schults (FRANCE - TRANSPORT SOCIETY TRAVEL TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...