Saturday 3 August 2013

Pertembungan polis rusuhan dgn penunjuk perasaan semasa demonstrasi terhadap pengampunan diraja utk pedophile Sepanyol, di Rabat . . .

TOP NEWS Photos: Pertembungan polis rusuhan dengan penunjuk perasaan semasa demonstrasi terhadap pengampunan diraja untuk pedophile Sepanyol, di Rabat lewat 2 Ogos 2013. Polis rusuhan pecahkan bantahan oleh beratus-ratus penunjuk perasaan Maghribi lewat pada hari Jumaat terhadap pengampunan diraja untuk Daniel Vino Galvan, yang dinamakan oleh seorang peguam untuk keluarga mangsa sebagai pedophile Sepanyol menjalani hukuman penjara 30 tahun kerana merogol dan penggambaran kanak-kanak semuda 4. Pedophile disabitkan adalah antara 48 orang Sepanyol terpenjara yang diampunkan oleh Raja Mohamed VI pada Selasa atas permintaan Raja Sepanyol Juan Carlos, yang melawat Morocco bulan lepas. REUTERS/Stringer (MOROCCO - CIVIL UNREST CRIME LAW ROYALS POLITICS TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Satu demonstrasi dari kumpulan yang dipanggil isyarat Black Bloc di hadapan polis tentera semasa protes terhadap Sao Paulo Gabenor Negeri Geraldo Alckmin, di Sao Paulo 2 Ogos 2013 - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Satu demonstrasi dari kumpulan yang dipanggil Black Bloc melemparkan tanda teksi di polis tentera semasa bantahan terhadap Sao Paulo Gabenor Negeri Geraldo Alckmin, di Sao Paulo 3 Ogos 2013 REUTERS/Nacho Doce (BRAZIL - CIVIL UNREST POLITICS TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...