Saturday 3 August 2013

Seorang ahli Ikhwan Muslimin dan penyokong bekas Presiden Mesir, Mohamed Mursi bertindak balas, beliau dirawat oleh pegawai perubatan selepas pertempuran dgn polis rusuhan, di hospital medan di sekitar Universiti Kaherah . . .

TOP NEWS Photos: Seorang ahli Ikhwan Muslimin dan penyokong bekas Presiden Mesir, Mohamed Mursi bertindak balas, beliau dirawat oleh pegawai perubatan selepas pertempuran dengan polis rusuhan, di hospital medan di sekitar Universiti Kaherah dan Nahdet Misr Square, di mana mereka berkhemah, di Giza, selatan Kaherah 2 Ogos 2013. Amerika Syarikat telah memberi sokongan yang kuat lagi kepada kerajaan Mesir tentera yang baru ditubuh, berkata tentera telah “Memulihkan demokrasi” ketika memandu (drove) Mursi daripada jawatan bulan lepas. Ikhwan Muslimin mengecam komen oleh Setiausaha Negara Amerika Syarikat John Kerry dan berkata penyokong mereka akan meneruskan dengan protes memanggil semula Mursi ini. REUTERS/Amr Abdallah Dalsh (EGYPT - POLITICS CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Sebuah kenderaan polis dibakar oleh ahli-ahli Ikhwan Muslimin dan penyokong bekas Presiden Mesir, Mohamed Mursi semasa pertempuran berhampiran kompleks pengeluaran televisyen di SIX Oktober City di Giza, selatan Kaherah 2 Ogos 2013. Amerika Syarikat berkata pada hari Jumaat ia akan bekerjasama dengan negara-negara lain untuk menyelesaikan krisis Mesir secara aman, menyuntik tenaga baru ke dalam menolak untuk menamatkan kebuntuan berdarah sejak penggulingan Presiden Islam Mohamed Mursi. Kementerian Dalam Negeri berkata, ahli-ahli kumpulan telah menyekat lalu lintas di kawasan itu. REUTERS/Amr Abdallah Dalsh (EGYPT - POLITICS CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...