Friday 1 November 2013

ISRAEL menyerang pangkalan tentera SYRIA - Rasmi Amerika Syarikat mengesahkan . . .



SitiWanMahani - Seorang pegawai pentadbiran Obama memberitahu AP bahawa seran-gan itu berlaku dalam sekelip mata pada hari Khamis, tetapi dengan syarat tidak ada butiran lanjut. Seorang lagi pegawai keselamatan memberitahu agensi berita bahawa ia berlaku di bandar pelabuhan Syria Latakia, dan sasaran adalah peluru berpandu buatan Russia SA-125.

Untuk analisis lanjut mengenai serangan Israel yang dikatakan di Syria, RT bercakap kepada Lawrence Freeman - dari Review Eksekutif majalah Intelligence.


WatchMoreVideos MALHAMA Which Already Started’ 

Israel hits Syrian military base - US official confirms

An Obama administration official told AP that the attack happened overnight on Thursday, but provided no details. Another security official told the news agency that it took place in the Syrian port city of Latakia, and that the targets were Russian-made SA-125 missiles. For more analysis on the alleged Israeli attack on Syria, RT talks to Lawrence Freeman - from the Executive Intelligence Review magazine.



Pemusnahan yang tepat pada masanya: barisan pengeluaran 
kimia Semua senjata Syria dibawa keluar . . .

Damsyik telah memenuhi tarikh akhir senjata yang pertama, setelah memusnahkan semua dilaporkan sebelum ini pengeluaran senjata kimia dan peralatan pencampuran itu, telah disahkan pemerhati antarabangsa.

Timely Destruction: All Syria's chemical weapons 
production lines taken out . . .

Damascus has met the first disarmament deadline, having destroyed all previously declared chemical weapons production and mixing equipment, the international watchdog has confirmed.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...