Friday 1 November 2013

Nabila Rehman, 9 tahun, memegang gambar dia menarik menggambarkan Serangan Drone Amerika Syarikat di kampung Pakistan beliau . . .

TOP NEWS Photos: Nabila Rehman, 9 thn, memegang gambar dia menarik menggambarkan serangan Drone Amerika Syarikat di kampung Pakistan beliau yang membunuh neneknya Mammana Bibi, pada sidang akhbar di Capitol Hill di Washington 29 Okt 2013. Nabila dan bapa dan abangnya menghadiri sidang akhbar pada hari Isnin untuk menyerlahkan kos peribadi dalam kerosakan cagaran untuk orang awam terbunuh dan cedera dalam program serangan Drone Amerika Syarikat. REUTERS/Jason Reed (UNITED STATES - POLITICS MILITARY TPX IMAGES OF THE DAY) . . . (READ MORE: http://on.rt.com/nn7qud - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Nabila Rehman, 9 thn, digambarkan di hadapan gambar neneknya Mammana Bibi, yang telah dibunuh oleh serangan Drone Amerika Syarikat di Pakistan dan Nabila lukisan dibuat menggambarkan kejadian itu, pada sidang akhbar di Capitol Hill di Washington, 29 Oktober, 2013. Nabila dan bapa dan abangnya menghadiri sidang akhbar pada hari Selasa untuk menyerlahkan kos peribadi dalam kerosakan cagaran untuk orang awam terbunuh dan cedera dalam program serangan Drone Amerika Syarikat. REUTERS/Jason Reed (UNITED STATES - POLITICS MILITARY TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Seorang wanita Palestin berdiri berhampiran perabot dikeluarkan dari rumahnya yang dirobohkan di kejiranan Jerusalem Timur Beit Hanina 29 Oktober, 2013. Satu kenyataan daripada Majlis Perbandaran Baitulmuqaddis berkata terdapat perintah mahkamah untuk merobohkan rumah, yang dibina tanpa permit. REUTERS/Ammar Awad (JERUSALEM - POLITICS BUSINESS CONSTRUCTION TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Seorang wanita terkejut dengan watak costumed sebagai dia berjalan jejak berhantu dikenali sebagai 'Horseman's Hollow' on the grounds’ Philipsburg Manor bersejarah di sambutan Halloween di Sleepy suci, New York Oktober 25, 2013. Suci mengantuk, terletak di tebing timur Sungai Hudson kira-kira 30 batu (48 km) utara Manhattan Midtown, paling dikenali ramai melalui cerita penulis Amerika Washington Irving “The Legend of Sleepy Hollow.” Gambar diambil 25 Okt 2013. REUTERS/Adrees Latif (UNITED STATES - SOCIETY TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Seorang penunjuk perasaan Israel memakai keffiyeh, selendang Arab tradisional, semasa protes terhadap pembebasan tahanan Palestin di penjara Israel di luar penjara Ofer berhampiran West Bank bandar Ramallah, 29 Oktober, 2013. Israel adalah untuk melepaskan 26 tahanan Palestin di peringkat kedua perjanjian yang ditaja oleh Amerika Syarikat pada bulan Julai yang membawa semula rundingan damai. REUTERS/Darren Whiteside (ISRAEL - CIVIL UNREST POLITICS RELIGION TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Keluarga Syria meninggalkan bandar yang dikepung al-Moadamiyeh, yang dikawal oleh pejuang pembangkang, di desa Damsyik 29 Oktober 2013. Satu masa yang jarang berlaku penyelarasan antara kerajaan Syria dan pemberontak membolehkan 1,800 orang awam untuk melarikan diri bandar yang dikepung di pinggir Damsyik pada hari Selasa, tetapi beribu-ribu terperangkap dengan sedikit makanan, air atau perubatan. Satu sumber di Kementerian Hal Ehwal Sosial berkata pemindahan dari Mouadamiya telah pergi ke hadapan dengan bantuan Bulan Sabit Merah Arab Syria dan beberapa kumpulan sivil. REUTERS/Khaled al-Hariri (SYRIA - POLITICS CONFLICT CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY– think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photos: Saudara-mara meratap kerana mereka menunggu untuk mayat-mayat rakyat Lubnan yang mati selepas bot mereka tenggelam di luar laut Indonesia, tiba sebelum majlis rasmi di lapangan terbang antarabangsa Beirut 31 Oktober, 2013. Polis Indonesia berkata terdapat 80 orang di perahu motor dibawa pemohon suaka ke Australia yang tenggelam di luar pantai selatan di Indonesia bulan lepas. Sekurang-kurangnya 52 daripada mereka adalah Lubnan, termasuk kanak-kanak, kebanyakan mereka cuba untuk melarikan diri kemiskinan di kampung-kampung di daerah dilucutkan utara Akkar. REUTERS/Mohamed Azakir (LEBANON - POLITICS DISASTER TPX IMAGES OF THE DAY – think IN pictures @1WORLDCommunity)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...