Saturday 24 August 2013

Keselesaan untuk Huru-hara: 'Al ‘Qaeda menular di Timur Tengah disebabkan Perang Amerika Syarikat ke atas Keganasan' . . .


SitiWanMahani - Keselesaan untuk Huru-hara: 'Al ‘Qaeda menular di Timur Tengah disebabkan Perang Amerika Syarikat ke atas Keganasan' Al ‘Qaeda kumpulan gabungan telah mengambil kesempatan daripada perang saudara yang berterusan dengan mendapat kawalan ke atas ketulan Utara Syria. 

RT Gayane Chichakyan menyiasat bagaimana pemberontakan yang bernafas dalam kehidupan baru ke dalam organisasi militan.

Comfort for Chaos: 'Al-Qaeda metastasize in Mid-East due to US War on Terror' Al-Qaeda affiliated groups have been taking advantage of the ongoing civil war by gaining control over chunks of Northern Syria. RT's Gayane Chichakyan investigates how the uprising's breathing new life into the militant organization.

Follow us on Google+ http://plus.google.com/+RT

Follow us on Instagram http://instagram.com/rt

Reminder: WORDS by MaliaJYy - INGATlah Wahai Saudara-saudaraku . . . hanya Fasa ke 4 ini sahaja peluang untuk para Iblis mengumpul pengikut nya seramai mungkin yang akan ke Neraka. Dan FASA ke 4 itu adalah ZAMAN kita berada di dalamnya SEKARANG!!!

Kesimpulannya -- UJIAN (yakni pati kelapa . . . tahu maksudnya!?) Isyarat!!! Nabi SallaAllaahu `Alayhi `waa `Sallam: AWAS!!! . . . yakni “the End Of the HISTORY” pada tahab penghujung Fasa yang ke 4, dalam memasuki ke Fasa yang ke 5.

Sebelum turunnya Nabi Allah Isa bin Maryam dan munculnya Khalifah'Allah Al `Mahdi yang akan memindahkan kita ke fasa yang ke 5. Seterusnya mengakhiri sejarah ketamadunan manusia dan mengalahkan usaha Iblis di peringkat terAkhir ZAMAN MANUSIA.

Mengikut Sabdaan Rasulullah: Fasa pertama bagi umat ini adalah ketika Nabi SallaAllahu `Alayhi `waa `Sallam masih hidup, ZAMAN itu telah berlalu. Rasulullah SallaAllahu `Alayhi `waa `Sallam pernah mengingatkan umatnya yang akan hidup fasa ke 4 ini akan kedatangan ZAMAN fitnah. Fitnah yang paling besar dalam SEJARAH Ketamadunan Manusia yaitu Fitnah Al `Masih Ad `dAJJAL.

dAJJAL tidak akan datang dalam fasa ke 5, kerana fasa ke 5, kekuasaan telah berada di pihak orang `orang yang beriman. dAJJAL juga tidak akan muncul selepas fasa ke 5, kerana selepas itu 'Sejarah Ketamadunan Manusia' sudah tamat!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...