Saturday 24 August 2013

Syria, Rusia Dan AkhirZAMAN oleh KNews Sheikh Imran Hosein . . .



MALA’yuMADA’yu | Manasye@1WORLDCommunity
humanRightCommunitySharing AkhirZAMAN

(Q&A) Syeikh Imran Hosein Rahmatullahi 'alaih

by MaliaJYy - INGATlah Wahai Saudara-saudaraku . . . hanya Fasa ke 4 ini sahaja peluang untuk para Iblis mengumpul pengikutnya seramai mungkin yang akan ke Neraka. Dan FASA ke 4 itu adalah ZAMAN kita berada di dalamnya SEKARANG!!!

Kesimpulannya -- UJIAN (yakni pati kelapa . . . tahu maksudnya!?) Isyarat!!! Nabi SallaAllaahu `Alayhi `waa `Sallam: AWAS!!! . . . yakni “the End Of the HISTORY” pada tahab penghujung Fasa yang ke 4, dalam memasuki ke Fasa yang ke 5.

Sebelum turunnya Nabi Allah Isa bin Maryam dan munculnya Khalifah'Allah Al `Mahdi yang akan memindahkan kita ke fasa yang ke 5. Seterusnya mengakhiri sejarah ketamadunan manusia dan mengalahkan usaha Iblis di peringkat terAkhir ZAMAN MANUSIA.

Mengikut Sabdaan Rasulullah: Fasa pertama bagi umat ini adalah ketika Nabi SallaAllahu `Alayhi `waa `Sallam masih hidup, ZAMAN itu telah berlalu. Rasulullah SallaAllahu `Alayhi `waa `Sallam pernah mengingatkan umatnya yang akan hidup fasa ke 4 ini akan kedatangan ZAMAN fitnah. Fitnah yang paling besar dalam SEJARAH Ketamadunan Manusia yaitu Fitnah Al `Masih Ad `dAJJAL.

dAJJAL tidak akan datang dalam fasa ke 5, kerana fasa ke 5, kekuasaan telah berada di pihak orang `orang yang beriman. dAJJAL juga tidak akan muncul selepas fasa ke 5, kerana selepas itu 'Sejarah Ketamadunan Manusia' sudah tamat!.

Isyarat Nabi'Allah (1434 tahun yang lalu) “Huru-hara Yang Sedang 
Kita Alami” AkhirZAMAN . . .

Adalah seperti disabdakan Rasulullah SalluAllaahu `Alayhi `waa `Sallam: “Akan menimpa manusia tahun`tahun penuh dusta. Dimana, pendusta dibenarkan dan yang benar didustakan, si pengkhianat diberi amanah dan kasih dan si jujur malah di khianati.

Pada masa tersebut, si Ruwaibidh`ah pandai menghambur kata`kata” Para Sahabat bertanya “Siapakah Ruwaibidh`ah itu?” Rasul menjawab, “Adalah manusia bodoh yang memegang jabatan awam.” (Hr. Ibnu Majar dari Abu Hurairah)

(Ingatlah) Dalam Al 'Quran Allah Subhanahuwa Ta'ala mengarah perahatian kita kepada perkara perbuatan 'S y i r i k . . .

Firman Allah Ta'ala: Sesungguhnya Allah tidak akan mengampuni dosa syirik, dan Dia mengampuni segala dosa yang selain dari (syirik) itu, bagi siapa yang dikehendakiNya. Barangsiapa yang mempersekutukan Allah, maka sungguh ia telah berbuat dosa yang besar. (Surah An 'Nisa' QS4:48)

Lagi PERINGATAN! . . .

Firman Allah Taala: ‘Sesungguhnya orang-orang yang diambil nyawanya oleh malaikat semasa mereka sedang menganiaya diri sendiri (kerana enggan berhijrah untuk membela agama dan rela diri ditindas (atau dizalimi), mereka ditanya oleh malaikat dengan berkata: “Apakah yang kamu telah lakukan mengenai agama kamu?” 

Mereka menjawab: “Kami dahulu adalah orang-orang yang tertindas di bumi.” Malaikat bertanya lagi: “Tidakkah bumi Allah itu luas, yang membolehkan kamu berhijrah dengan bebas padanya?” 

Maka orang-orang yang sedemikian itu keadaannya, tempat akhir mereka ialah neraka jahanam, dan neraka jahanam itu adalah seburuk-buruk tempat kembali’. (Surah An Nisa 4: 97)

Wahai manusia, Setialah pada sistem khilafah, berjuanglah untuk menggembalikan semula sistem khilafah.

Yang mengiktiraf hanya Allah sebagai yang berdaulat,

Yang mengiktiraf hanya Allah. Sebagai yang tertinggi,

Yang mengiktiraf hanya undang-undang Allah sebagai undang-undang yang tertinggi,

Dan apa yang Allah Ta’ala halalkan, kamu menguatkuasakan sebagai HALAL,  Dan apa yang Allah haramkan, kamu menguatkuasakan sebagai HARAM, kita tahu yang perkara itu tidak akan belaku sehinggalah munculnya Khalifah'Allah Al 'Mahdi. Walau bagaimanapun kita mesti terus berjuang untuk itu. (yang ditakdirkan 1 dalam 1000) 'Tiada daya dan upaya melainkan dengan pertolongan Allah Ta'ala jua'

GOD Almighty Say in the HOLY 'QURAN: 'No Reward Do I Ask Of You For It: MY REWARD IS ONLY FROM THE LORD OF THE UNIVERSE'. (QS 26:109)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...