Wednesday 4 September 2013

Agenda ZIONIS - Penipuan di tanah Arab . . .


Agenda ZIONIS - Penipuan di tanah Arab . . . .     

2 November 1917.

Dear Lord Rothschild,

Saya mempunyai banyak keseronokan dalam menyampaikan kepada anda, bagi pihak Kerajaan Kebawah Yang Duli, pengisytiharan berikut simpati dengan aspirasi Yahudi Zionis yang telah dikemukakan dan diluluskan oleh, Kabinet:

"View Yang milia Majesty Kerajaan dengan memihak kepada penubuhan di Palestin sebuah negara rumah untuk orang-orang Yahudi, dan akan menggunakan usaha terbaik mereka untuk memudahkan pencapaian matlamat ini, ia dengan jelas memahami apa-apa yang boleh dilakukan yang boleh memudaratkan agama dan sivil hak-hak masyarakat yang sedia ada bukan Yahudi di Palestin, atau hak dan status politik yang dinikmati oleh orang-orang Yahudi di mana-mana negara lain.“

Saya harus berterima kasih jika anda akan membawa pengakuan ini kepada pengetahuan Persekutuan Zionis.

ikhlas
Arthur James Balfour

The Arab Deception ZIONIS Agenda . . .

November 2nd, 1917.

Dear Lord Rothschild,

I have much pleasure in conveying to you, on behalf of His Majesty's Government, the following declaration of sympathy with Jewish Zionist aspirations which has been submitted to, and approved by, the Cabinet:

"His Majesty's Government view with favour the establishment in Palestine of a national home for the Jewish people, and will use their best endeavours to facilitate the achievement of this object, it being clearly understood that nothing shall be done which may prejudice the civil and religious rights of existing non-Jewish communities in Palestine, or the rights and political status enjoyed by Jews in any other country".

I should be grateful if you would bring this declaration to the knowledge of the Zionist Federation.

Yours sincerely
Arthur James Balfour

Sykes-Picot Agreement

Ramalan Islam dan AkhirZAMAN 'Dalam Islam Kami Panggil Akhirnya Sejarah Bukan Akhirnya DUNIA' (Islamic Prophecies and AkhirZAMAN 'In Islam We Call the End Of History Not the End Of the WORLD)!.

Isyarat Nabi'Allah (1434 tahun yang lalu) . . .

Ketika SAMPAH-sampah masyarakat sudah menang, ketika sampah masyarakat sudah menguasai pada saat itu kehancuran akan datang,

Siapakah SAMPAH-sampah Masyarakat tersebut dan mengapakah mereka disebut: SAMPAH Masyarakat ? ? ? Mereka disebut SAMPAH Masyarakat kerana mereka memiliki mata namun tidak dapat melihat, mereka memiliki teliga numun tidak dapat mendengar, mereka miliki hati namun tidak dapat memahaminya. 

Allah berfirman dalam Al 'Quran megenai Orang-orang seperti ini, mereka sama saja seperti binatang ternak bahkan mereka-mereka itu lagi buruk dari binatang ternak, mereka lebih sesat tersalah arah dibandingkan binatang ternak.

Dan mereka adalah Orang-orangnya yang sekarang memerintah/menguasai, mereka adalah sekarang yang menjadi pemimpin dan mereka adalah yang salah arah dan yang menyesatkan warganya, jadi kehancuran sudah pasti akan terjadi!!!

“Huru-hara Yang Sedang Kita Alami” D’ AkhirZAMAN.

Adalah seperti disabdakan Rasulullah SalluAllaahu `Alayhi `waa `Sallam: “Akan menimpa manusia tahun`tahun penuh dusta. Dimana, pendusta dibenarkan dan yang benar didustakan, si pengkhianat diberi amanah dan kasih dan si jujur malah di khianati.

Pada masa tersebut, si Ruwaibidh`ah pandai menghambur kata`kata” Para Sahabat bertanya "Siapakah Ruwaibidh`ah itu?” Rasul menjawab, “Adalah manusia bodoh yang memegang jabatan awam.” (Hr. Ibnu Majar dari Abu Hurairah)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...