Wednesday 4 September 2013

Tanda-tanda daripada Perubahan AkhirZAMAN, Minggu lepas Bhg 3


SitiWanMahani - Tanda-tanda Daripada Perubahan AkhirZAMAN, Minggu lepas Atau Ogos 2013 Bahagian 3. Alam ini telah tidak henti-henti melepaskan keterlaluan pada banyak bahagian DUNIA. Beberapa tempat yang tidak mempunyai masa untuk bernafas sebelum gelombang seterusnya bencana menyerang. Kehebatan cuaca terus mengukuhkan global.

Jika anda mempunyai fon kepala muzik mungkin terjadi kuat di beberapa tempat. Tidak semua orang menggunakan ia dan ingin mendengar lagu dan menikmati menyuntingnya. Saya mempunyai banyak mesej oleh orang-orang yang tidak dapat mendengar muzik masa lalu, maaf! Terima kasih kerana menonton di sini dan kekal selamat ia . . .

* Siri ini tidak bermakna DUNIA ini berakhir! Ia hanya satu dokumentari peristiwa-peristiwa cuaca yang melampau yang membawa kepada perubahan bumi yang lebih besar. Ikuti siri untuk melihat tanda-tandanya, tonton ia  semua yang dimainkan  di sini! *

* Muzik * Digunakan
Muzik segera - Pandora

* Ia adalah OK untuk berkongsi siri ini di saluran anda sendiri, hanya meninggalkan link dan jangan mengubah muziknya  . . . Terima kasih kepada orang-orang yang filemkan dan saluran berita yang meliputi peristiwa-peristiwa ini! Saya tidak memiliki apa-apa video ini.

NOTIS PENGGUNAAN SAKSAMA: video ini mungkin mengandungi bahan hak cipta. Bahan tersebut disediakan untuk tujuan pendidikan sahaja. Ini merupakan 'penggunaan adil' apa-apa bahan hak cipta seperti yang diperuntukkan dalam Tajuk 17 USC seksyen 107 AS Copyright

Signs Of Change The Past Week Or So August 2013 Part 3

Nature has been relentless unleashing extremes to many parts of the world. Some places don't even have time to breath before the next waves of disasters strike. The intensity of weather continues to strengthening globally.

If you have on headphones the music might get loud at some points. Not everyone uses them and would like to hear the track and enjoy the editing. I had a lot of messages by people that couldn't hear the music last time, sorry! Thanks for watching here and stay safe . . .

This series does not mean the world is ending! It's just a documentary of the extreme weather events that are leading to bigger earth changes. Follow the series to see the signs, watch it all play out here!*

*Music Used*
Immediate Music – Pandora

It's ok to share this series on your own channel, just leave a link and please don't change the music . . . Thank you to the ones that film and the news channels that cover these events! I don't own any of these videos.

FAIR USE NOTICE: This video may contain copyrighted material. Such material is made available for educational purposes only. This constitutes a 'fair use' of any such copyrighted material as provided for in Title 17 U.S.C. section 107 of the US Copyright.


SitiWanMahani - Rasulullah Shalallahu Alayhi wa Sallam telah mendatangi para Sahabat yang sedang bercakap sesama mereka dan beliau bertanya 'Kamu berbual tentang apa?'.  Dan mereka mengatakan yang mereka tengah berbual mengenai tanda-tanda AkhirZAMAN. Hadis ini ada dalam Sahih Bukhari dan Sahih Muslim. 

Dan beginda menyatakan bahwa hari akhirat tak akan belaku dan beginda memberitahu mengenai 10 tanda. Selain dari 10 ini ada banyak lagi tanda-tandanya. Dan ianya dikenali sebagai 10 tanda besar. Dan ianya tidak dinyatakan dalam susunan tertentu, maknanya  yang mana datang dulu dan yang mana datang kemudian.

Tanda pertama dAJJAL, Al Masih yang PALSU, Saya tulis 'Jurusalem dalam Al 'Quran' 10 tahun lalu atau lebih untuk menerangkan tentang subjek ini. Yang ke-2 ialah Ya'juj dan Ma'juj. Ianya jarang-jarang dapat berjumpa orang yang mempunyai pengatahuan yang dalam mengenai subjek ini.

Antaranya sebab tiada orang tahu ialah kerana tiada orang mengajar mengenai topik ini. Bila kali terakhir anda menghadiri Khutbah Juma'at dimana khatib menerangkan mengikut 'Quran mengenai Ya'juj dan Ma'juj? (Ingat) ianya merupakan manasia biasa dan bukannya makhluk yang tinggal dalam tanah . . . ia adalah manusia!

Yang ke3 diturunnyaNabi Allah Isa Alayhis Sallam. Dan suara yang paling berkuasa dalam sajarah dan memberitahu megenai kedatangan Nabi Allah Isa Alayhis Sallam adalah suara Nabi Muhammad Shalallahu Alayhi wa Sallam

Yang ke-4 ialah 'Dukhan', Asap. Kita tak tahu asap jenis apa itu. tapi ianya kelihatan,  yang saya berpendapat . . . tapi tak semestinya anda kena terima. "Anda hanya terima pendapat itu jika anda yakin ianya betul".  Pada pendapat saya asap itu bakal datang dari perang nuklear yang akan belaku tidak lam lagi. Dengan ribuan senjata nuklear yang akan meletup. Yang mana Asap yang membentuk seperti cendawan, tapi hanya ALLAHlah yang tahu apa sebenar dukhan itu. 

Yang ke-5 Makhluk dari dalam bumi.  Yang ke-6 ialah matahari akan muncul dari barat.Yang ke 7,8 dan 9 ialah 3 Gempa bumi, 3 gempabumi yang mengegarkan bumi yang mana sebahagian tanah akan mendap ke bawah. 1 di timur, 1 di barat dan 1 di tanah Arab.

Dan yang ke-10 ialah akan belaku api kebakaran dari Yaman dan menhambat manusia ke tempat perhimpunan. Inilah TANDA BESAR yang kita tahu!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...