Wednesday 4 September 2013

Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama (5 ke kanan) bercakap pada mesyuarat dengan pemimpin-pemimpin kedua-dua parti Kongres di dalam Bilik Kabinet di White House di Washington . . .

TOP NEWS Photus: Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama (5 kanan) bercakap pada mesyuarat dengan pemimpin-pemimpin kedua-dua parti Kongres di dalam Bilik Kabinet di White House di Washington ketika membincangkan tindak balas tentera ke Syria, September 3, 2013. Obama berkata pada Selasa beliau yakin bahawa Kongres akan mengundi memihak kepada tindakan ketenteraan Amerika Syarikat di Syria dan berkata Amerika Syarikat mempunyai rancangan yang lebih luas untuk membantu pemberontak mengalahkan kuasa-kuasa Presiden Bashar Al ‘Assad. REUTERS/Larry Downing (UNITED STATES - POLITICS MILITARY CONFLICT TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photus: Presiden Amerika Syarikat, Obama (belakang tengah) telah bertemu dengan pemimpin-pemimpin kedua-2 parti Kongres di dalam Bilik Kabinet di White House di Washington untuk membincangkan tindak balas tentera ke Syria, September 3, 2013. Obama berkata pada Selasa beliau yakin bahawa Kongres akan mengundi memihak kepada tindakan ketenteraan Amerika Syarikat di Syria dan berkata Amerika Syarikat mempunyai rancangan yang lebih luas untuk membantu pemberontak mengalahkan kuasa-kuasa Presiden Bashar Al ‘Assad. Dari LR adalah: Penasihat Keselamatan Negara, Susan Rice, Speaker Dewan John Boehner, Obama, Dewan minoriti Ketua Nancy Pelosi (D-CA), Senat Minoriti Pemimpin Senator Mitch McConnell (R-KY) dan Naib Presiden Joe Biden (latar depan). REUTERS/Larry Downing (UNITED STATES - POLITICS MILITARY CONFLICT TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photus: Free Syrian Army pejuang (FSA) memeriksa tinggalan seorang pejuang jet, yang FSA berkata milik pasukan yang setia kepada Presiden Syria Bashar Al ‘Assad, selepas ia terhempas di Deir Al ‘Zor September 2, 2013. Ia adalah tidak jelas tentang apa yang menyebabkan kemalangan itu, dengan beberapa ahli-ahli FSA mendakwa mereka yang menembak jatuh ke bawah. REUTERS/Mohamad Alfarati (SYRIA- POLITICS CIVIL UNREST CONFLICT TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photus: Penunjuk perasaan Palestin memegang bendera Syria semasa demonstrasi di Rafah, di selatan Semenanjung Gaza, terhadap serangan yang berpotensi ke atas kerajaan Syria September 3, 2013. (Palestinian protesters hold a Syrian flag during a demonstration in Rafah, in the southern Gaza Strip, against potential strikes on the Syrian government September 3, 2013. REUTERS/Ibraheem Abu Mustafa (GAZA - POLITICS CIVIL UNREST TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photus: Seorang lelaki melihat saham board sebut harga di memaparkan Jepun Nikkei purata sebagai pejalan kaki dengan berjalan kaki lalu di luar broker di Tokyo September 3, 2013. Nikkei purata saham Jepun meningkat 3% peratus kepada hampir tinggi 3 minggu pada hari Selasa sebagai tanda-tanda baru pikap dalam aktiviti pembuatan global dan kelewatan dalam tindakan ketenteraan Amerika Syarikat terhadap Syria berpotensi membantu meningkatkan selera risiko. REUTERS/Toru Hanai (JAPAN - BUSINESS TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photus: Penunjuk perasaan memegang pelekat semasa demonstrasi terhadap undang-undang anti-gay Rusia bertentangan Downing Street di London, September 3, 2013. (A protester holds up a placard during a demonstration against Russia's anti-gay legislation opposite Downing Street in London, September 3, 2013. REUTERS/Andrew Winning (BRITAIN - CIVIL UNREST POLITICS TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photus: Orang masuk pejabat pekerjaan kerajaan yang dikendalikan di Madrid September 3, 2013. Bilangan orang yang didaftarkan sebagai penganggur di Sepanyol pada bulan Ogos merosot sedikit daripada sebulan lebih awal, jatuh dengan hanya 31 orang, meninggalkan 4.7 juta orang di luar kerja, data dari Kementerian Tenaga Kerja menunjukkan pada hari Selasa. REUTERS/Susana Vera (SPAIN - BUSINESS EMPLOYMENT SOCIETY TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photus: Seorang penyelam skuba berenang sebelah Kulit Bass berhampiran dengan Pulau Wolf pada Galapagos Laut Rizab 19 ​​Ogos 2013. Gambar diambil 19 Ogos 2013. (A scuba diver swims next to a Leather Bass close to Wolf Island at Galapagos Marine Reserve August 19, 2013. Picture taken August 19, 2013. REUTERS/Jorge Silva (ECUADOR - ENVIRONMENT SOCIETY TRAVEL ANIMALS TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

TOP NEWS Photus: Harbour Bridge Sydney membuang bayangan sebelah Sydney Opera House dan pusat daerah perniagaan (CBD) sebagai bot membuat jalan mereka di sepanjang pelabuhan dalam gambar ini diambil Julai 21, 2013. Ekonomi Australia berkembang 0.6% peratus pada suku lepas dengan keuntungan yang sederhana dalam perbelanjaan pengguna dan kerajaan mengimbangi prestasi yang sangat rata di tempat lain, walaupun masih terdapat sedikit tanda-tanda pemulihan yang amat diperlukan dalam pelaburan perniagaan. Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) meningkat 2.6% peratus berbanding dengan suku yang ke-2 2012, masih di hadapan banyak negara kaya tetapi substandard bagi Australia. Gambar diambil 21 julai 2013. REUTERS/David Gray (AUSTRALIA - CITYSCAPE BUSINESS TPX IMAGES OF THE DAY - think IN pictures @1WORLDCommunity)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...