Saturday 5 October 2013

Tanda-tanda Daripada Perubahan AkhirZAMAN Minggu ke-3 dan ke-4 September 2013 . . .



SitiWanMahani - Tanda-tanda Daripada Perubahan AkhirZAMAN Minggu lepas September 2013. Peristiwa-peristiwa di seluruh DUNIA telah pernah berlaku sebelum ini sejak beberapa minggu lepas. Beberapa rakaman yang paling dramatik dan luar biasa yang pernah saya lihat telah berlaku minggu lalu.

Sila gunakan video ini untuk kesedaran kepada perubahan keterlaluan yang berterusan yang seolah-olah semakin teruk setiap minggu. Bersedia untuk bencana di kawasan anda! Anda tiada berbezanya daripada yang lain yang sudah berurusan dengan mereka dan yang kebanyakannya yang tidak bersedia !

Terima kasih kerana menonton di sini dan Selamat selalu hendaknya !

* Maaf Untuk Lewat Upload *

* Muzik * Digunakan
Audiomachine - Kontinum

* Siri ini tidak bermakna DUNIA ini berakhir ! Ini adalah dokumentari siri peristiwa cuaca yang melampau yang membawa kepada perubahan bumi yang lebih besar. Jika anda mengikuti siri ini, daripada apa yang anda dapat adalah melihat tanda-tandanya.

* Kita dalam masa, tahun apabila peristiwa cuaca yang paling luar biasa berlaku. Sila semak saluran ini untuk kemas kini masa hadapan dan bersedia untuk yang terburuk.

Terima kasih kepada orang-orang yang filem dan saluran berita yang meliputi peristiwa-peristiwa ini ! Saya tidak memiliki apa-apa video ini.

NOTIS PENGGUNAAN SAKSAMA: Video ini mungkin mengandungi bahan hak cipta . Bahan tersebut disediakan untuk tujuan pendidikan sahaja. Ini merupakan 'penggunaan adil' apa-apa bahan hak cipta seperti yang diperuntukkan dalam Tajuk 17 USC seksyen 107 AS Copyright

Signs Of Change The Past Week Or September 2013 (Part 2) The events around the world have been unprecedented over the last few weeks. Some of the most dramatic and unbelievable footage I've ever seen has taking place the past week or so.

Please use these videos for awareness to these ongoing extremes that seem to be getting worse each week. Prepare for disasters in your area! You're no different than others that are already dealing with them and most were not ready!

Thanks for watching here and stay safe!

*Sorry For The Late Upload*

*Music Used*
Audiomachine - Continuum

*This series does not mean the world is ending! These are documentaries of series of extreme weather events that are leading to bigger earth changes. If you are following the series, than you are seeing the signs.

*We are in time of year when the most remarkable weather events occur. Please check this channel for future updates and prepare for the worst.

Thank you to the ones that film and the news channels that cover these events! I don't own any of these videos.

FAIR USE NOTICE: This video may contain copyrighted material. Such material is made available for educational purposes only. This constitutes a 'fair use' of any such copyrighted material as provided for in Title 17 U.S.C. section 107 of the US Copyright


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...